Recenze (22)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Fetiš dosáhl maxima a je ho fakt už moc. Al Pacina a spousty ostatních herců je zase málo! Jen žijící postavy mi nestačily a Quentinovi asi prostě došly nápady na pořádnej děj.
Baby Driver (2017)
Střihově a zvukově tak vyladěná lahůdečka, že vám vlastně ani nevadí, jak je ten děj obyčejný.
Mumie (2017)
Boutella sice není Karloff, ale jako nenáročná popcornová jednohubečka to funguje dokonale a Tomíkovi to furt běhá!
Krev šampiona (2016)
I když mě Miles Teller ve slipkách nutil k přemýšlení o mém ochablém tělu, na čtyři to nevytáhl. Film o silném chlapovi a odhodlání, který byl ale stejně podle té ohrané šablonky boxerských bijáků.
U moře (2015)
Víc by mě bavilo sledovat dvě hodiny dírou ve zdi, jak si Mélanie Laurent holí nohy, než se dívat, jak se Angelina snaží ztvárnit depresi a psychické trápení. Au!
Rudyho má každý rád (2015) (seriál)
Nezvládnutý formát sitcomu s otřesnou režií, hnusně přesvíceným studiem a hrozným castingem (vyjma Davida Novotného, který jediný roli zvládá). Au!
Kung Fury (2015)
Jůůůůůůůů. Kdy už konečně něco takhle odvázaného vznikne v (amatérských) českých vodách?!
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Luxusní zábava se skvělou muzikou, stylovým castingem, krásnou Alicií Vikander a fajným tempem. Co víc si od letní pohodovky přát!
Já, robot (2004)
Tohle prostě můůůůžu. Strašně zábavné, docela chytré a hrozně sympaticky obsazené akční scifíčko. Na odpolední zábavu na blůčku ideální.
Jupiter vychází (2015)
Koktejl Flashe Gordona, Super Mario Brose a Star Wars s nevýrazným herectvím a krutozáporácky přehrávajícím Eddie Redmaynem, který by po Ceně Akademie zasloužil ještě jednu zlatou malinatou. Nicméně efekty, hudba a pár nápadů stojí za to!