Recenze (9)
Království (2013) (seriál)
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů :)
Divergence (2014)
U tohohle filmu jsem se velice bavila,i kdyz asi o kapku mene nez uz hodne zminovaneho HUNGER GAMES.I kdyz podobnost je pouze v tom ze je tam silna zenska hrdinka a postapokalipticka budoucnost.No ale ,kdyz to zhrnu vcelku dost povedeny kousek :)
2014 MTV Movie Awards (2014) (pořad)
Mne to celkem bavilo,i kdyz ne vzdy bylo vse vtipne.Ale jsem celkem spokojena z vysledky hlasovani,a sem tam jsem se i zasmala.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
trochu slabsi nez 1,spoiler :hlavne proto ze ze zacatku zabily Rachel McAdams ,ktera celemu filmu dodavala smrnc :D
Sherlock Holmes (2009)
zabavne,vtipne,proste super:)
Rudý úsvit: Nová krev (2012)
Super,super film.Vážně jsem od tohohle filmu nic moc nečekala ,ale bylo to velice příjemné překvapení.Bavil mě od první minuty až do úplného konce.Děj byl velice svižný a záživný,a Josh Hutcherson ve vedlejší roli byl pouze příjemný bonus.Dívali jsme se na to s rodinou a vážně to všechny moc bavilo.Takže je to určitě film pro skoro všechny generace.Za jediné mínus u tohohle filmu považují obsazení Joshe Pecka ,který mi je dost nesympatický a navíc se mi do toho filmu vůbec nehodí ,a že je to celé dost nereálné no a ?Mě to vůbec nevadí.Určitě doporučuji shlédnout.
Očista (2013)
Zajímavý námět,herecké výkony také nejsou nejhorší,vcelku dobrá lehce hororová podívaná. :)
Hunger Games (2012)
Skvělý námět,skvělý herci,skvělá atmosféra,prostě skvělý film co víc dodat ! :) Určitě kdo neviděl musí se podívat,stojí to za to !
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Vážně skvělý film , moc se mi líbil i 1.díl ,ale tenhle je ještě mnohem lepší,úplně jsem si ho zamilovala,mohla bych se na něj koukat pořád dokola.Josh Hutcherson v podobě Peeta fakt válí, přesně tak jsem si Peetu představovala,a i Jennifer Lawrence v podobě Kattnis je skvělá, vážně okouzlující film.Vřele doporučuji!!!! :)