Recenze (177)
Stíny v mlze - Prank (2022) (epizoda)
Seriál z Ostravy, který na Ostravu rezignoval. Děj by se mohl odehrávat kdekoliv. Herci dobří, malá Špalková je přirozený talent, děj dost předvídatelný, Zdá se, že krimi linka tady není to podstatné, prostě taková trošku rodinná pouta. Všechno bych brala, vcelku se na to dá koukat. Ovšem soudruzi z Prahy si měli uvědomit, že na severu Moravy mají lidé kratke zobaky. Ta pražština v seriálu z Ostravy jednoduše rve uši. To je za mně to největší mínus a opravdu kardinální chyba.
Anna Kareninová (1997)
Krásná výprava, jinak k uzoufání nudné. Karenina na facku. Táhlo se to donekonečna a ke konci jsem ji z celého srdce prosila, aby už konečně hupla pod ten vlak a mému i jejímu utrpení učinila konec :-)
Čínská čtvrť (1974)
Jedním slovem majstrštyk. Polanski je geniální,o tom žádná.
Zrádci - Všechno bude OK (2020) (epizoda)
Viktor Tauš je excentrický režisér a drogová tématika je mu blízká. Seriál hodnotím vysoko, 4 hvězdičky, a mohlo to být i víc, jen to chtělo ještě trochu víc odvahy. Lenka Krobotová předvedla opravdu výborný výkon a překvapil i mladý Dobrý,který evidentně podědilpo tatínkovi hodně talentu. Na rozdíl od ostatních,kamera mě nerušila a taky se mi hodně líbily surrealistické exteriéry. Netypická detektivka, která zůstane v hlavě, a to je moc dobře!
Past (2020) (TV film)
Dost promarněná příležitost, ale na české poměry stále ještě slušné. Fanatismus poválečných komunistů-soudců,kariérismus a všudypřítomný strach byly vylíčeny věrně. Herecké výkony dobré, nad průměr ční Zuzana Stivínová a jednoznačně nejlepší výkon podal malý Vojtek. ,
Lída Baarová (2016)
Opravdu velké zklamání. Povrchní film, špatně natočený, a ještě k tomu výběr herců naprosto tragický. Filmový Goebels byl jen ošklivý skřet bez špetky charisma. Těžko by někdo na základě filmu mohl uvěřit, proč mu Baarová tolik propadla. Nejlepší byl tradičně Martin Huba a taky se mi líbila stará Baarová, to bylo ztvárněno dobře. Od Requiem pro panenku jde Renč jen a jen dolů.
Zrcadlo nenávisti (1987) (TV film)
Průměrně zpracovaná detektivní povídka Hany Proškové. Co v knize funguje bezchybně, to je tady takové nějaké ukoptěné a amatérské, nicméně Bartoška je k sežrání a bylo milé vidět Čepka a Macháčka.
Holka na zabití (1975)
Nevím proč, ale vždycky, když na tento film narazím, tak se na něj ráda kouknu. Ne že by to bylo tak podařené dílko a Veškrnovou vážně nemusím,ale tady je úžasná v roli naivní trubky Anny a kromě ní je zde i celá plejáda výborných herců ze staré školy. Na Augustu a Prachaře je radost se dívat. Prostě cešlé dohromady je to neodolatelné. Přiznám se bez mučení, že když jsem to viděla poprvé v šerém dávnověku, vůbec jsem netušila až do konce, kdo je vrah. Scéna s Herzem a tatarákem nemá chybu.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Ano Quentine, souhlasím, kéž by to tenkrát v Hoolywoodu takto dopadlo...
Město na kopci - Noc, kdy Flynn poslal policajty k ledu (2019) (epizoda)
Zatím to vypadá na poctivou detektivku. Bacon naprosto přesný. Snad se to neposere, jako v poslední době každý druhý seroš, co dobře začal.