Recenze (373)
Lov lososů v Jemenu (2011)
Tenhle paskvil šel úplně mimo mě.
Máme papeže! (2011)
WTF?
Vrásky z lásky (2012)
Laciné jako krabicové víno, občas jsem se však od srdce zasmál.
Mamas & Papas (2010)
mocná sračka, na odpad to možná není, ale už z principu
Stud (2011)
Z mého pohledu nejlepší film roku 2011.
Probudím se včera (2012)
Jirka Mádl je těžkotonážní frajer. Já toho kluka žeru.
Tři do páru (2004)
tohle bylo ale divný
Na území žen (2007)
velmi dobré
Thor (2011)
Největší tragédií je, že původní znění najdete snad pouze v jednom pražském kině. Chápu, že ve 3D je to problém, ale proč je většina ostatních projekcí předabovaná, to nepochopím.
Terminátor (1984)
(comment removed by skynet)