Recenze (385)
Nene (2022)
Pobavilo :-)
Bratři (2023)
Za mne důležitý film a je super. Chybělo mi tam pár jejich majstrštyků, ale nechyběly kontroverze. Výběr herců skvělý a matka rodu Dyková byla úžasná. Doporučuji skvělou knihu Zatím dobrý od Jana Nováka.
Nech svět světem (2023)
No nevim... myslím, že srnkám a plameňákům bylo úplně putna, že mají lidi trošku problém... těmhle prefabrikovaným filmů prostě hodně chybí...
Bedřich Smetana: Prodaná nevěsta (2024) (divadelní záznam)
Nojo, zas tu chybí nadhled a smysl pro humor. Si pusťte staré záznamy, když chcete své nedotknutelné dílo mít stále stejné, vždyť je to komická opera ;-) Je to vtipné a pohodové a výkony prostě parádní ;-)
Přišla v noci (2023)
Úplně si nemyslím, že film je tak dobrý, jak se tu vychvaluje, ale ta extrémně strašná baba/zápletka mi nedovoluje dát filmu hodnocení. A jak už tu někdo píše, záblesky komedie vidím až s Kratinou na scéně...
Poloviční šance (1998)
Tak jako nepatří to mezi TOP filmy, ale Belmondo s Delonem si to fakt užívají a film je takový pohodový. Film odkazuje hned na několik filmů a vrcholné číslo v podobě žebříku z helikoptéry je prostě prima :-)
Johnny English se vrací (2011)
bohovksy jsem se bavila. Zkuste si před tím dát pár minut komediálního seriálu z novy. Policie Hvar... nekoukatelné... naštěstí mi Atkinson spravil náladu.
Policie Hvar - Dobro došli (2024) (epizoda)
Dempsey a Makepeaceová po česku se prostě nepovedlo... ty rádoby zápletky v prvních 15 minutách mě totálně odrovnaly... jedna hvězda za lokalitu, fakt jsem se snažila...
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Až na některé kousky policie a karikatury politika se mi příběh i zpracování moc líbilo.
Kouzelná romance (2007)
Prostě se nechme bavit a tenhle film to splňuje :-) Nejhorší je, že to není k žehlení, protože vizuálně je to skvělý :-)