Oblíbené seriály (10)
Živí mrtví (2010)
po shlédnutí 4.řady, netrpělivě čekám na další 5.řadu,která má odstartovat někdy na podzim tohoto roku,serál mně baví od samého začátku,netvrdím že je celá série bez chyb,ale podle mně se povedla.
Vikingové (2013)
výborně obsazený seriál s drsnými pohanskými vikingy v krásné panenské přírodě, po dvou sériích spokojenost a velké očekávání od nových dílů.
Bratrstvo neohrožených (2001)
ten kdo miluje filmy a seriály s válečnou tématikou musí chrochtat,špička tohoto žánru.
M*A*S*H (1972)
Spartakus (2010)
Krev...sex...zhýralost Římanů....utrpení otroků...na tv produkci,docela hustý nátěr,oku potěšující podívaná...
Od soumraku do úsvitu (2014)
První díly mně dokázali zabavit,ale pak nadšení upadalo s přibývajícími epizodami....docela škoda,ale i tak lehký nadprůměr.
Temný případ (2014)
Živí mrtví: Počátek konce (2015)
Start je pomalý,ale po shlédnutí dvou epizod,není moc místo co kritizovat.Doufám jen v lepší a akčnější běh.