Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Akční
  • Drama
  • Horor
  • Animovaný

Recenze (2 479)

plakát

Kurz manželské touhy (2021) 

Víceméně taková krotká nuda, ve které se vztahy příliš nehrotí, utahuje si z rychlokvašných koučů na všechno možné i těch, kteří jim naletí, ale o kvalitách celého díla snad  nejlépe vypovídá bizarní paruka Plodkové a mírně šišlající a dýchavičný Bartoška. Jo a vizážistka, která z poloviny ženského obsazení udělala klauny, by taky potřebovala nějaký kurz, ale určitě ne objímání.

plakát

Králičí nora (2023) (seriál) 

Plány v plánech plánů, které osnují loutkovodiči loutkovodičů a nejen sovy tu nejsou tím, čím se zdají být. K tomu hlavní postavy ve stále těsnějším ohrožení a všemocní nepřátelé vždy o několik kroků vepředu. Hodně dobré. Kolem šesté epizody už sice byly některé ty pastičky na diváka poněkud průhledné, ale to nic nemění na tom, že hodně dobré. Několikrát se podařilo navodit tu správně paranoidní atmosféru "nevěřím nikomu ani slovo" a občas mi přeběhla husina, když jsem si říkal, jak dokonale to sedí na to, co se děje všude kolem. Jen ten Kiefer byl v obličeji nějaký gumový. Ovšem to charisma ještě stále tak úplně nevyprchalo.

plakát

Po čem muži touží (2018) 

Námět sice vykrádá Nancy Meyerovou a Langmajer taky nemá tolik toho šovinistického charisma jako Mel Gibson, scénáristé se mohli trochu víc odvázat, nebo alespoň věrohodně vykreslit vnitřní proměnu hlavní postavy, ale v porovnání s většinou současné české produkce je to ve výsledku až nečekaně zábavná komedie, byť ta zábava stojí a padá se skvělou Annou Polívkovou, která hereckým projevem věru otce nezapře. Trošku smutné a ženy poněkud degradující je vyznění filmu, které tvrdí, že ženy to mají těžké protože se musí líčit a chodit na podpatcích a skrze toto poznání se šovinistické hovado mění v gentlemana.

plakát

Jack Reacher (2022) (seriál) 

Shrnuto po dvou řadách. Sherlock na steroidech, který se s tím nepáře a jede si za svým jako buldozer. Sarkasticky hláškující, nezničitelný a obklopený sympatickými parťáky. Pro mě naprosto dokonalá akční oddechovka.

plakát

Reacher - Season 2 (2023) (série) 

Méně sherlokovských dedukcí, víc nasranosti, víc sarkastických hlášek, víc sympatických postav, víc akce, víc všeho a žádný stres. Naprosto dokonalá akční oddechovka.

plakát

Reacher - Season 1 (2022) (série) 

Bylo to sice celé poněkud nelogické až nesmyslné, ale přesto mě tahle almara s mozkem Sherlocka Holmese bavila. Oddychovka, které nechybí občas fajn hláška, občas fajn akce, a jako bonus sympatická Roscoe.

plakát

FUBAR (2023) (seriál) 

Nechápu ten hejt kolem. Vůbec mi to nepřišlo tak hrozné. Naopak, byla to až nečekaně zábavná rodinná akční pohodovka s dobrými nápady, nečekanými zvraty, nadsázkou kořeněnou sarkasmem, uvolněným Arnoldem, který byl sympaticky nad věcí, krásnou Monicou Barbaro, gekovskými vtípky, občas komicky bizarními situacemi, přestřelkami opravdovými i slovními, nenápadnými odkazy na řadu akčních klasik.

plakát

Pistolnice (1994) 

Bezva námět a skvělé obsazení čtveřice pistolnic dávalo naději na originální western. Bohužel všechno ostatní je mdlá rutina zpracovaná bez potřebné vášně a zápalu pro věc. Výsledkem je nuda, na kterou se koukat právě jen díky titulní čtveřici.

plakát

Bezva zuby na zásnuby (2022) (TV film) 

Taková nablýskanější bakalářská povídka, která logiku poslala na dovolenou a navíc si ji pro sebe celou krade zelený mozek Miroslava Hanuše.

plakát

Prokletá romance (2022) 

Trefný název. Kouzelná romance byla kouzelná, Prokletá romance jako pokračování po 15 letech je prokletá. Postrádá totiž kouzlo původního filmu a jediný pocit, který vyvolá je nuda. Námět je skvělý a mohl z něj být skvělý film, bohužel ho pohřbil mizerný scénář, který čtveřice scénáristů splácala bez zájmu a snahy, vše navíc dorazila lavina disneyovských klišé, jejichž vinou to všechno spíše než film připomíná Disneyland. Písniček je tolik, že pohřbí tempo a žádná není chytlavá, snad úplně všechny scény jsou přetažené a trvají déle než by měly, dialogy nefungují, casting se nevyvedl a zejména Maya Rudolph a její filmový syn jsou tragickým omylem. Tohle prostě ani excelentní Amy Adams nezachrání.