nash.

nash.

P. Beneš

okres Praha
ronin z vlastní vůle

homepage

59 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 19 37 55 73
    • 13.5.2017  16:40

    Blbina, která dozajista pobaví děcka na prvním stupni základní školy, výše obávám se nemá šanci uspět. Nesympatické obsazení ještě umocní jalové dialogy a nesmyslná historka, kde se toho stane mnohem méně zajímavého, než se na první pohled zdá. Nemá to šťávu, chybí tomu tempo, a až na výjimky (opožděného Brutuse a "Zabij ho") moc nefunguje ani ten humor. Navíc všechno už tu bylo v mnohem lepším provedení.

    • 4.5.2017  17:40

    Trhlé, zběsilé, zábavné, a i když to není žádný ultimátní klenot, přece je to zábavnější než Tajný život mazlíčků, kterým to dělalo předskokana.

    • 4.5.2017  17:31

    Až na pár vtípků a úsměvných postřehů nakumulovaných v úvodní části, to vypadá jako technicky sice zdařilá, ale po tvůrčí stránce hodně odfláknutá rutina, postrádajíc originální nápady. Vše, co se tu objeví, už bylo k vidění jinde a lépe, navíc je to slepeno do zápletky tak ohrané, že už snad nemůže bavit vůbec nikoho. Historka je nesmyslná dokonce i na tento typ filmu a humor, který to všechno mohl zachránit, bohužel nahradila afektovaná hysterie, předváděná zcela nezajímavou skvadrou víceméně anonymních plyšáků.

    • 12.3.2017  19:40

    Byla to odvážná alegorie o návštěvě zpoza železné opony? Nebo levičácká agitka o Velké říjnové Temské revoluci? Kdo ví. Každopádně je to svým způsobem až bizarní, a dnes především nechtěně komická sci-fi s papundeklovými kulisami, hloupoučkým scénářem, hostujícím tanečním souborem Ein Kessel Buntes, který se vnutí do každé druhé scény, a navrch s prkennými hereckými kreacemi, které nezachrání ani stínový striptýzový taneček. Ovšem, pokud si pamatuju, jako malý kluk jsem to žral.

    • 9.3.2017  17:32

    Takový cyničtější, drsnější a ujetější Forrest Gump, který nás učí, že život se má brát takový jaký je a moc o něm nepřemýšlet. Občas běží mnohem svižněji než Forrest, místy však narazí na mělčinu, kudy se jen s námahou brodí. Einsteinův bratr nemá chybu, stejně jako řada dalších bizarních setkání. Některé fóry dokonale uzemní a rozesmějí, jiné mě ovšem zcela minuly. Pobavil jsem se, ovšem nemyslím, že bych někdy pocítil potřebu dát si repete.

    • 17.2.2017  17:58
    Paříž (2008)
    ***

    Kamera, střih, hudba, to vše už během prvních minut dává jasně najevo, že tohle je francouzský film. Se všemi svými klady, ale bohužel také zápory. Přes poněkud disharmonický střih je to poklidná, pro někoho možná až utahaná a nezajímavá koláž banálních osudů, které mají sdělit, že v Paříži žijí lidé, kteří všichni mají nějaké ty trable. Nejčastěji srdeční. Někteří doslova, jiní v přeneseném smyslu toho slova, což znamená že milují někoho kdo je nemiluje, jsou milování někým koho nemilují, nebo naopak nejsou milováni i když by chtěli nebo nemilují a tváří se, že nechtějí, byť v koutku srdce vlastně chtějí. A i když je to tak v každém koutu světa, tak Paříž je Paříž a tam je to vždycky něco extra. Je to chápavě lidské, pomalé, poklidné a občas až melancholické, na druhou stranu to bohužel nedrží tak pohromadě jak asi mělo. Některé postavy jsou odbyté, některé naznačené motivy se cestou ztrácejí (bohužel ty nejslibnější), místy je to poněkud křečovité, a taky uspěchané, protože na pořádné vykreslení není čas ani prostor. Některé scény a motivy jsou zcela zbytečné a postradatelné (například celá ta podivná a zdlouhavá exkurze po skladech, která je ve výsledku o ničem), jiné pro změnu nedotažené a přestože by zasloužily mnohem víc prostoru nedostanou ho, takže působí jako zahozená a promarněné šance. Přes všechny zápory ovšem nakonec lehce nadprůměrné, zejména pro milovnáky Paříže a specifik francouzské kinematografie.

    • 17.2.2017  09:26
    Bídníci (1958)
    ****

    Jean Gabin sice jako vždy hraje Gabina, ale v případě Valjeana jde o dokonalou symbiózu. Také všechny ostatní figury tu fungují mnohem lépe než třeba v Hosseinově, dle mého, nepříliš povedené verzi. Ať už je to Eponina, jejíž osud i tady zůstává tou nejsilnější a nejpůsobivější částí příběhu, Gavroche nebo úlisný Thenardier, kterého Bourvil podává tak dokonalým způsobem, že přehrává možná i Gabina a ty části filmu, ve kterých se objeví, si zcela po thénardierovsku krade pro sebe. Totéž co pro figury, platí i pro většinu důležitých scén. Ve své filmové zkratce jsou na rozdíl od Hosseinovy verze přehledné, emotivní, věrnější předloze a ve všech ohledech fungující.

    • 15.2.2017  19:49

    Moudrost čínských mudrců, knedlíčky, pandy, kudlanka, humor, svižné tempo, hlášky. Stále to tam je. A stále to u mě funguje na výbornou i když to není tak dobré jako dvojka, a tak originální jako jednička. I tak je to akčnější než Velká čínská zeď, svižnější a zábavnější než většina animáků v přilehlém i vzdáleném okolí a navíc až po okraj naplněné tím dokonale romantizujícím pohledem na Čínu, její tradice i historii.

    • 5.2.2017  08:57
    Bídníci (TV film) (1982)
    **

    Začáním mít pocit, že Bídníci jsou kniha, která je jako film nezfilmovatelná (snad jen jako televizní seriál) a tato verze patří rozhodně k těm slabším. První díl se ještě poměrně drží, a nechybí tu dokonce několik působivých momentů, třeba montáž chátrající Fantiny podkreslený Thénardierovými dopisy, ale v tom druhém už Hossein zcela podleh iluzi, že je umělec, a proměnil Bídníky v bizarně megapatetickou karikaturu Hugova románu. Navíc značně nesourodou. Chvíli se pokouší o syrově realistické pojetí, ale pak ho nabourá rádoby uměleckou stylizací. Sbližování Maria a Cosetty coby sled statických fotografií jaro-léto-podzim-zima, jakoby celý rok stáli a hleděli si na zahradě do očí? Doslova parodií je pak scéna boje na barikádě, kde se všichni chovají jako nemyslící náměsíčníci, to vše navíc ve zpomaléném záběru a podkresleno bombastickým orchestrem, aby jó vyniklo, jak moc je to patetické. Jeden z nejdojemnějších momentů románu - oběť Eponiny - v té grotesce zcela zaniká. Vrcholem je pak rádoby umělecké ztvárnění Valjeanovy osamělé smrti. Pokud bych neznal předlohu, a nevěděl o co opravdu jde, přišlo by mi jednání řady postav zcela nelogické až nemyslné, Valjeanem počínaje, Javertem konče. Z řady výrazných románových postav jsou tu navíc jen bezvýznamní statisté, ať už je to Cosetta nebo třeba Gavroche. To Hossein příliš nezvládl. A to nemluvím dalších kiksech. Když už realisticky navleče chudinu do rozedraných hadrů, ušpiní je tak, jakoby poslední voda, kterou viděli, byla ta plodová, a pečlivě rozcuchá každý vlas, působí pak jako pěst na oko jejich bělostné ošetřované zuby. Bídníci jsou předloha tak silná, že úplně špatný film z ní prostě vzniknout nemůže, Hosseinova verze však rozhodně patří k těm méně povedeným.

    • 21.1.2017  10:24
    Bylo nás šest (TV seriál) (1986)
    **

    Zatím nejslabší z předlistopadových seriálů, které jsem zkusil. Rozvláčné unylé nic, bez pořádné zápletky, bez alespoň minimálního vývoje či posunu postav, mezi nimiž je téměř nemožné najít jedinou, která by byla sympatická, věrohodná nebo alespoň zajímavá. Nuda, kde jedinou zábavou je tak možná lov mladičkých budoucích hereckých hvězd v epizodních rolích, třeba Ivana Trojana nebo Yvety Blanarovičové.

    • 21.1.2017  07:12
    Teorie tygra (2016)
    *****

    „Už jsi ostříhal ty túje?“ Už jsem nevěřil, že mohu z kina odejít nadšený z českého filmu. Stalo se. Dokonce mám pocit, že v kině už jsem se dlouho tak moc nebavil a od srdce nezasmál. Je to svižné, milé i hořké, vtipné i smutné, plné hlášek, skvělých dialogů, komických momentů i okamžiků k zamyšlení či diskusi. A všechno to funguje na výbornou. Navíc je to geniálně pojaté tak, že to lze označit za šovinistický film proti ženám i jako feministický film proti mužům. V obou směrech funguje, je jízlivě prostořeký, přitom však nikdy není zlý nebo nepřátelský. Čemuž napomáhá i nadhled, který většině českých filmů zcela chybí. Výtečné je nejen duo Bartoška–Balzerová, ale i další dvě dvojice. Konečně český film, ke kterému se určitě ještě vrátím. "On se chlap s alzhaimrem a bez zase tak moc neliší."

    • 21.1.2017  06:08

    Přes velkolepé technické zpracování a řadu působivých momentů pro mě nová Kniha džunglí byla spíše zklamáním. Rušilo mě, jak se filmaři chtěli k příběhu postavit nově, ale přitom se nedokázali vzdát původní disneyovské pohádkově muzikálové formy. Hudební čísla tak byla nejen zbytečná, ale navíc nabourávala budovanou atmosféru. Úchvatný vizuál s realistickými zvířaty bral dech, nečekaně drsný zvrat zvedl ze židle, na druhou stranu to vše vyvažovala spousta věcí, které zážitek rušily. Ať už to byly dvě zdlouhavé, zbytečné a otravné horolezecké scény nebo zcela nevhodný zpívající King Kong. To byly scény, kdy se tempo zadrhlo a už se ho bohužel nepodařilo znovu nahodit. Výsledným dojem tak byl blíž zklamání z utahané nudy než nadšení, které jsem zažil u předchozích předělávek animované klasiky, například u Zloby.

    • 21.1.2017  04:06
    33 životů (2015)
    ***

    Průměrné katastrofické drama, které těká mezi nahoře a dole a nikde nemá čas ani prostor k vybudování skutečně strhující atmosféry. Navíc se zjevně bojí ukázat skutečné drama, které se odehrávalo v prvních dnech pod zemí. Je to tak uhlazené a opatrné, aby se to někoho nedotklo, až to přestává být zajímavé. Při zpětném pohledu bych možná byl raději, kdyby filmaři šli tímto směrem a natočili opravdu syrové drama horníků v beznadějné pasti. Nebo kdyby se naopak na horníky dole v dole vykašlali a natočili drama záchranářů, kteří bojují s časem, zrádnou půdou pod nohama i selhávající technikou aniž tuší jestli vůbec dole někdo přežil. Jako u řady filmů natočených podle skutečného příběhu mi navíc vadí, že vlastně není podle skutečného příběhu. Že je tu skutečnost zcela zbytečné překroucena. Proč je například skutečný hrdina, šéf směny Luis Urzua (Lou Diamond Phillips), který po katastrofě vše řídil a celou partu horníků držel pohromadě, ve filmové verzi zbabělcem, který svými hysterickými výstupy situaci zhoršuje? Proč je místo něj za hrdinu Sepúlveda (Antonio Banderas), který ani nepatřil mezi klíčové muže zavalené party?

    • 21.1.2017  03:27
    Apollo 13 (1995)
    ****

    Přesvědčivá rekonstrukce jedné z nejobdivuhodnějších záchranných operací v dějinách je strhující podívanou, přestože jí chybí ona mocná zbraň podobných příběhů, otázka „Jak to nakonec dopadne“. Technicky dokonalé, autentické, s řadou nezapomenutelných okamžiků, s výbornými hereckými výkony, přesto, jako u většiny filmů Rona Howarda mám pocit jistého střízlivého odstupu. Jako by tomu tak trochu chybělo srdce.

    • 20.1.2017  16:53
    Varieté (2010)
    ***

    Prostinká a zcela typizovaná historka (která je ještě ke všemu nepřiznanou kopírkou Divokých koček) nemůže nabídnout nic než odvážná taneční čísla, kterými si k udržení divákovy pozornosti vypomáhá víc než často. Mínusem je nesympatická Aquilera, plusem Cher, i když mnohem lépe zní než vypadá. Jednohubka, která neurazí, byť ji před prohrou zachraňuje především slušně fungující atmoséfra klubu.

    • 19.1.2017  20:47
    Zázračný nos (TV film) (2016)
    ****

    Konečně pohádka, která fungovala, bavila a potěšila. Má to nápad, pohádkovou atmosféru a hned dvě na první pohled tradiční princezny, které jsou ovšem na ten druhý lehce posunuté mimo tradiční vzorce. Postavy jednají v rámci svých rolí logicky, nikdo se trapně nepitvoří, přítomná magie není samoúčelná, hlavní dvojice je sympatická, nechybí romantika ani fungujcí pohádková atmosféra.

    • 19.1.2017  20:23

    Tak moc jak jsem byl nadšen scénáři, které Julie Delpy napsala pro Linklaterovou trilogií, tak moc jsem byl tentokrát zklamán. Těsil jsem se na další porci inteligentních, ze života odkoukaných a svižně odsýpajících dialogů. Místo toho se mi dostalo vrchovaté porce křečovité trapnosti, která se sice snažila předstírat hluboké zkoumání vlastního nitra a duševních pochodů, ve skutečnosti se tu však jen tak bez cíle motala a zoufale se mi pokoušela namluvit, že to všechno má nějaký smysl. Víc otravné než zábavné, spíš utahané než svižné, ukecané přesto prázdné.

    • 19.1.2017  19:55

    Mohla to být skvělá parodie na akční žánr a romantické vztahovky současně. Erkově brutální, nekorektní, akční, zábavná i ujetá. Všechno to tu sice je - akce má nápad, vychytávky i švih a současně je zábavná tím jak je ujetá a utahuje si z žánrových klišé, romantika funguje a současně je komická - přiotom tomu všemu něco chybí (nebo naopak přebývá). Jakoby to celé uvízlo v šedé zóně mezi vším tím, čím to chtělo a mohlo být. Na seriózní akčňák je to příliš ujeté, na komedii málo zábavné, a na parodii příliš krotké. Jakoby se režisérka bála udělat ten rozhodující krok jedním nebo druhým směrem. Navíc se její nejistota odráží v nadměrném mnoství zbytečných okecávaček a vysvětlovaček. Zádrhel je i v hlavní dvojici. Příliš mi nesedla. A to mám Kirsten v oblibě. Dokonce natolik, že bych ji opravdu chtěl vidět v nějaké pořádné akční jízdě. Pobavilo, ale ne tak jak mohlo a slibovalo a ne tak, aby si to zasloužilo reprízu.

    • 15.1.2017  20:09
    Amblin' (1968)
    ***

    Jako pohled na školní cvičení budoucího mistra zajímavé, pocitově srozumitelné i beze slov, některé momenty velmi vydařené, ale jinak mě to přes všechny ty studentsky snaživé formální hrátky zase tak moc nebralo. Jistě bylo to milé, mladicky hravé, správně odlehčené, kouzelně poetické a mělo to tu správnou hippie atmosféru, ale přesto neproniklo k srdci dost hluboko na to, abych to mohl zařadit mezi své srdcovky. Mávlo to na mě na mé filmové cestě, na chvilku jsem to svezl, pak to vystoupilo, zamávalo a teď se to v mém zpětném zrcátku pomalu ztrácí v prachu a v dálce.

    • 13.1.2017  01:00
    Psychopat z Green River (TV seriál) (2008)
    ***

    Druhý pokus zpracovat případ vraha od Green River. Tentokrát to sice nedopadlo tak katastrofálně jako pokus z roku 2004, stále to však vypadá, že přetavit dvacet let trvající štvanici ve strhující filmový příběh je nemožné. A to přesto, že k tomu má všechny předpoklady. Je sice fajn, že se podařilo zachytit vyšetřování realisticky, se všemi výslechy, listováním v píprech a chybami a slepými uličkami, ale je škoda, že nejsilnější příběh, osud detektiva Davea Reicherta, je znovu opomíjen a odehrává se jakoby v pozadí rekonstrukce případu. Ta je navíc zpracována bez potřebného napětí a gradace takže působí zdlouhavě a i proto je nakonec nejzajímavější rovinou filmu příběh jedné z obětí, který se odehrává paralelně s vyšetřováním. Je také bohužel jediným, kde zajiskří nějaké emoce. Ve výsledku je tak dvoudílný film jen další průměrnou televizní krimi, která nemá, čím by se do paměti zaryla natrvalo.

    • 8.1.2017  10:00
    Pravý rytíř (TV film) (2016)
    *

    Úvodní desetiminutovka slibovala vtipnou podívanou, která si bude utahovat nejen z klasických pohádkových schemat, ale také ze středověkých názorů. Jenže sliby chyby. Vtip se vypařil, příběh nedává smysl, a celé je to utahaná nuda, ve které se všechno, ať už lotroviny nebo záchranné operace, odehrává neskutečně pomalým, doslova plouživým tempem. I ti herci působí jako parta zmatených náměsíčníků za úplňku. Princ za celou pohádku nic pořádného neudělá, takže netuším, za co tu princeznu dostal, princezna působí jako by jí to všechno bylo fuk, a jediný, kdo se občas probudí, je Vaculík. Ale v tom somnambuláriu nemá šanci. Krize české pohádky pokračuje.

    • 7.1.2017  06:48
    Slíbená princezna (TV film) (2016)
    ***

    Zkřížit Zlatovlásku a Piráty z Karibiku? S tím jako divák nemám problém. Naopak. Rád se podívám na netradiční kombinaci a pojetí. Že jsou princezny poněkud exotické co do vzhledu, odívání i chování? Ani s tím nemám problém. Že jejich lest působí poněkud nemravně? Proč ne? Ani s tím nemám problém. Jediné s čím mám problém je, že je to prezentováno a odvysíláno jako Štědrovečerní pohádka. To opravdu ne. To ČT opravdu nezvládla. Štědrovečerní pohádka by měla dodržovat tradice, které si evolucí během let vytvořila. Spíše klasická, milá, bez explicitního násilí a důstojná co do vzhledu, pojetí i poslání. A vhodná pro děti. Což bohužel Slíbená princezna nesplnila ani v jednom ohledu. O zbytečných pitomostech jako je kulomet na pirátské lodi nemluvě. Kdyby byla odvysílána kdykoli během roku po osmé hodině a prezentována jako pohádková komedie pro starší děti a hlavně jejich rodiče, klidně nějakou tu hvězdu k hodnocení přihodím, protože to v tomto ohledu přes všechny zápory i pobavilo a bylo lepší než třeba katastrofální Řachanda. Ale jako štědrovečerní pohádku to musím hodnotit jako těžce nezvládnutý a katastrofálně nepovedený úlet.

    • 6.1.2017  20:24
    Vrah od Green River (TV film) (2004)
    *

    Nudné televizní rádoby psychologické drama, které se schovává za skutečný případ, s nímž má ovšem jen pramálo společného. Klame už názvem, neboť vrahovi od Green River se téměř nevěnuje a Reichert, hrdina onoho skutečného a hodně silného příběhu, je odsunut do role pouhého statisty. To vše, aby mohla být rozehrána nudná konverzační tahanice mezi jiným skutečným vrahem, Tedem Bundym, a smolařem s policejním odznakem, který ho chtěl chytit, ale nechytil. Nudné, nezajímavé, občas poněkud chaotické.

    • 6.1.2017  20:03

    Jedna z mála asijských romantik, která mě nedokázala úplně pohltit a moje pocity, ač spokojené, jsou po prvním shlédnutí přece jen lehce rozpačité. Možná je na vině, že jsem tak úplně nepochopil tu finanční rovinu a trochu v tomto ohledu tápal, možná mi nesedl floutek Ji-Woong. Ovšem na druhou stranu zaujalo zasazení příběhu do prostředí lidí chudých a téměř nemajetných, jistá nepředvídatelnost rozuzlení a Han Ye-Seul, která je jako Hong-Sil výtečná. Svérázná osobnost, která příběhu dávala šťávu, humor i dojemný lidský rozměr v osudu načrtnutém tak jemně a přesto tak působivě a silně, jak to umí jen asijští filmaři. Každopádně film, kterému dám za čas ještě jednu šanci.

    • 6.1.2017  13:29

    Velmi drahá jednohubka, u které jsem vlastně ani nemohl být zklamán nebo nespokojen. Pompézní čínsko-hollywoodské omalovánky jsou totiž přesně tím, čím se zdály být. Sterilní historickou fantasy, kde se nikdo nezdržuje dějem nebo hereckými výkony, protože jde jen a jen o podívanou. Kamera krouží filmem jako splašený drak a vše je do posledního místečka nacpáno digitálními efekty- S anonymní masou nemyslících mravenečků na jedné straně a armádou, která se filmem pohybuje v dokonalých čtyřstupech na straně druhé. Je to pastva pro oko, která nabízí několik nezapomenutelných wallpeprů, jenže co v tomto ohledu přebývá na v jiném chybí. Námět sice slibuje nebezpečí tak veliké, že kvůli němu museli postavit ten zednický div, jenže z něj je nakonec jen taková nepříliš napínavá šarvátka, která se přískoky pohybuje od jednoho klišé ke druhému a nemá čas poohlédnout se po jediném "živém" nebo alespoň zajímavém dějovém momentu. Jedno za druhým tu prostě nastupují družstva v jednotných, pouze barevně odlišených dresech, aby předvedly svou spartakiádní sestavu a zase zmizely. A mezitím bloumá Matt Damon a hledá kam by se v tom mumraji zařadil.

    • 4.1.2017  22:11

    ABBA byla fenomén. Jediná popovka, která se mi jako pubertálnímu rebelovi dokázala vklínit mezi Kissáky, Sabbaty, Zeppelíny a Doors. A nejen vklínit, ale zůstat tam. Dodnes mám pro ni slabost a tenhle film je jako stroj času. Po letech mě přenesl zpátky do doby, kdy jsem ho viděl poprvé, užíval si hudbu a ještě stíhal držel palce Ashleymu, aby pronikl přes toho otravného bodyguarda. A navíc, stále to tam je. ABBA je stále nezaměnitelná, a stále má v sobě to úžasné kouzlo a energii, které zcela postrádá 90% dnešní popovíé produkce.

    • 1.1.2017  15:11

    Je to jako kouzlo když do fádního života ospalého jelimana vtrhne energií nabité tornádo v podobě svérázné krásky. A houby v tu chvíli záleží na tom, že je to prolhaná podvodnice propuštěná na podmínku. Zejména proto, že je schopná nakopnout k životu nejen onoho jelimana, ale také mě jako diváka. A navíc téměř dvě hodiny bavit svými trhlými nápady. To vše v milé komedii nabité nejen humorem, ale také romantikou a překvapivě i dojemnými momenty, kde vše, dokonce i ty nejbanální zápletky a nejohranější podzápletky fungují na výtečnou. A navíc dokonalá Kim Ha-neul jako třešnička, vlastně paprička.

    • 31.12.2016  13:11

    Cormanova výprava do světa H. P. Lovecrafta dopadla stejně dobře jako výpravy do světa A.E.Poea. Mezi Cormanovy poeovské adaptace dokonale zapadá a rozhodně to není jen tím, že i ona předstírá, že je Poe. Atmosférou, příběhem i stylizací, od kulis po herecké výkony. Vše navíc sjednocuje dokonalý Vincent Price, který je tu možná méně podivínský než poeovkách, ale to mu vůbec nebrání vyvolávat mrazení v zádech svými dokonale deklamovanými monology. Funguje i po půl století a potěší i při repríze. Navíc vyvolává zašlé vzpomínky na projekce v pražském Ponrepu, kde to vonělo dřevem, dřevěné sedačky vrzaly, a zvuk měl ten nezapomenutelný podklad filmového pásu vrnícího na své cestě promítačkou z jednoho kotouče na druhý.

    • 31.12.2016  12:33

    Oprava Hubblova teleskopu jako nepříliš zajímavá záminka k informačně chudému, ale pokud jde o 3D záběry dalekého vesmíru, vizuálně úchvatnému dokumentu.V TV ztrácí smysl.

    • 31.12.2016  10:57
    Korunní princ (TV film) (2015)
    ****

    Když už jsem začínal mít pocit, že s českou pohádkou je definitivně konec, dorazil Korunní princ a s ním kapka naděje, že by nemuselo být tak zle. Konečně po dlouhé době zase jedna povedná. Pohádková, úsměvná a konečně i lidsky milá pohádka, která vypadá přesně tak by pohádka vypadat měla. Nechyběla romantika, humor, ani napětí. Až na Hádka nikdo křečovitě nepřehrával, Gandalf Abrahám pobavil, Patrik Děrgel několikrát rozesmál, stejně jako zápletka s lahví, která je vždy po ruce, aby děj zkomplikovala. Animovaný úvod vyvolal v paměti ozvěnu klasických zemanových pohádek kombinovaných se vzpomínkou na Harryho relikvie smrti, nechyběl slušný rytířský turnaj evokující Příběh rytíře, a hudba potěšila, přestože občas byla velkolepější než celá pohádka.

<< předchozí 1 2 3 4 19 37 55 73
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace