Recenze (107)
Tři mušketýři (2011)
Po 10 letech od té doby, co jsem si říkal, že to bude šílená blbost, jsem na YT narazil na nějkou ukázku, která mi přišla jako docela vtipný campy úlet. Tak jsem se na film podíval - čekal jsem úlet, je to úlet, ale bavilo mě to!
Notting Hill (1999)
Po 20 letech jsem konečně viděl Notting Hill a jsem velmi příjemně překvapený! Za mne aktuálně asi nejlepší britský romcom.
Terapie láskou (2012)
Působilo to na mne jako dva až tři různé filmy. Příjemná variace na klasické romantické komedie, kterou možná jen trochu sráží až příliš pohádkový závěr...
Emma. (2020)
Podle traileru jsem měl hodně nízká očekávání a tak jsem byl příjemně překvapený - celý film je třeba brát s nadsázkou, hodně jsem se nasmál.
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Bylo to výrazně lepší, než jsem čekal. Příjemná oddechovka na sobotní večer...
Přestupný rok (2010)
Očekávání nebyla vysoká, ale nasmáli jsme se víc než dost.
Malé ženy (2019)
Nejkrásnější film, který jsem v poslední době viděl. Možná by se mi tak nelíbil, kdybych nebyl obeznámen s předlohou, ale všechno v něm pro mne klaplo - hudba, obraz, adaptace, herci, atmosféra. Od první scény jsem byl pohlcen...
Díra u Hanušovic (2014)
Nedokoukal jsem...
Vysoká hra patriotů (1992)
Po Hunt for the Red October bylo očekávání velké a film prostě není tak chytlavý...
Vinnetou (2016) (seriál)
Ve výsledku příjemné překvapení.