Poslední recenze (542)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
ak si odmyslím zbytočné ľudské postavy tak by to mohli radšej spraviť ako akčný animák. hrdinovia alebo teda postavy v príbehu lebo o hrdinstve sa tam nedá hovoriť, tam všade iba zavadzali a tvárili sa strašne dôležito a pritom pôsobili naozaj smiešne. Odhliadnuc od toho sú kingovia a opovia a godzily spracované výborne a na uspokojenie dopytu po akom takom fantazy filme to stačilo.
Smršť (2024)
ak niekto čítal knihu tak ho musím varovať že film je úplne mimo príbehu okrem pár sekvencii. Celkovo je to naozaj čudné a nechápem prečo sa tak odklonili od výborného mysteriózneho príbehu a spravili z toho iba dramatickú srágorinu plnú podivností a nešpecifikovanej motivácie postáv. Veľké sklamanie tak z príbehu ako aj z výkonov hercov. Bohužiaľ premárnili potenciál slovenského thrileru a ak niekedy natočia ďalší knižný príbeh tak prosím držte sa deja.
Opičí muž (2024)
film sa síce tvári ako akčný a napínavý ale teda teda nad akciou prevládajú sociálne témy a pretláčanie gender agendy čo už naozaj vyzerá ako podmienka natočenia filmu. miestami je to doslova chaotické kamera skáče z miesta na miesto. mne teda na tomto filme nič výnimočné neprišlo a nebyť toho záver v priebehu 10 posledných minút tak by som sám sebe musel vynadať že som zabil čas.