Recenze (13)
Daredevil (2003)
Chaby pokus o superhrdinovský akčný film
Alenka v říši divů: Za zrcadlem (2016)
Oproti prvej časti to bolo veľmi zbúchanè
Marley (2012)
Bol to zaujímavý dokument, veľa mi to dalo do života, aj som sa o Bobovi dozvedel pár vecí čo som nevedel ale chýbala mi tam časť na predstavenie jeho zvyšku rodiny
Piráti ze Silicon Valley (1999) (TV film)
spracovanie filmu v pohode, ale ak si uvedomim že kvoli týmto dvom superiacim geniom teraz nastala digitalna doba tak mi je z toho zle
Rychle a zběsile 7 (2015)
Osobne som od toho čakal viac, ale z efektovej stranky som bol spokojný.
Polární bouře (2009) (TV film)
Dalo sa pri tom robiť mnoho iných činností
Krásy divokých Pyrenejí (2010) (TV film)
Krásne zábery. Tam musím ísť. Hlavne za tou prírodou
La Fumée vous dérange ? (2012) (TV film)
Naprosto súhlasím s názorom že ľudské zdravie a aj zem by sa mali chrániť a preto cigarety čo najviac obmedziť
Kon-Tiki (2012)
Pekný film. No chýbalo mi tam pár detailov ako efekty, lexika a podobne
Kuky se vrací (2010)
Drblo ma