Poslední recenze (31)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Nevím, nějak po shlédnutí nemám potřebu Snydera hanět. Bylo to super? Nebylo. Byl to odpad? Jako fakt jsem viděl horší a na jeho sestřih se podívám a nebudu se za to stydět.
Justine och Juliette (1975)
Trochu jiná adaptace knihy Markýze de Sade. Osobně bych dal raději přednost Francově Marquis de Sade's Justine.
Bloomington (2010)
Ani nevím, jestli mi má (dle mého, proti gustu...) nepovedený konec pokazit zážitek z hezkého filmu nebo by mi měl povedený začátek zpříjemnit chvíle filmu ošklivého. I když tedy abych se přiznal, být prvních dvacet minut v duchu a stylu těch posledních, tak bych se na film asi jen tak nepodíval, tudíž raději zůstanu u hezkého filmu s ne plně vyvedeným koncem.