Poslední recenze (70)
Wonder Woman 1984 (2020)
Toto se opravdu hned tak nevidí.. už schází jen chlupy pod pažema a je to komplet..jedním slovem NEŠTĚSTÍ !!
Zabijákova žena & bodyguard (2021)
Hodně velká slabota oproti prvnímu dílu, řekl bych spíš celkem sračka..Banderas, Freeman, Grillo, úplně zbyteční a trapní.. Další díl už fakt ne, cuccarracha !!
Matrix Resurrections (2021)
Dost slabej a zbytečnej Matrix..Nebýt závěru, je to o 1 hvězdu míň..A ten cover RATM u záverečných titulků ? To už je vyloženě trapnost a výsměch..sorry jako.