Recenze (2 609)
Halo - Season 2 (2024) (série)
Za mě taková rozporuplná sezóna. 70%.
Halo - Halo (2024) (epizoda)
Jako dobrý, ale čekal jsem trochu méně otevřený konec. Chápu, že si scénáristi dělají přípravu na další sezónu, ale tohle bylo moc roztahané. :(
Halo - Thermopyly (2024) (epizoda)
Tak jsem čekal, že John už konečně vyběhne do doje ve zbroji a zatím ne. Měl několik docela fajn proslovů, ale to finále doufám bude epic.
Šógun - Zítra je zítra (2024) (epizoda)
Díl od dílu se více a více nořím do té skvělé atmosféry a cítím to napětí. Japonská kultura se tváří jako velmi sofistikovaná a kultivovaná a za touto maskou jsou to nemilosrdní pleticháři a zabijáci. :D
Šógun - Sluhové dvou mistrů (2024) (epizoda)
Total pecka a napětí. Skvělá atmosféra.
Halo - Onyx (2024) (epizoda)
No jako 4 hvězdy to nejsou, ale ani 3. Mělo to větší dynamiku, ale furt se to dost natahuje. :-/
Uncle Drew (2018)
Není to špatný, ale čekal jsem to zábavnější…
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
Byla to docela sranda. Hlavně Mimoni opět excelovali.
Halo - Aleria (2024) (epizoda)
Tohle byl opět trochu slabší díl. Dialogy náčelníkovi a jeho rozpadající se grupě očividně nesvědčí. Uvidíme dál.
Šógun - Andžin (2024) (epizoda)
Je to drsné, ponuré a naprosto ohromující.