Oblíbené filmy (10)
Expendables: Postradatelní (2010)
Na tohle jsem čekal od nejmladších let - jeden film, ve kterém budou hromady hvězd akčních filmů. Konečně se to splnilo a jsem nad míru spokojený. Velké díky za připomenutí starých dobrých akčních časů...
Ospalá díra (1999)
Nespoutaný Django (2012)
Terminátor (1984)
I po třiceti letech stále nepřekonatelná klasika mezi Sci-Fi snímky. Některé scény mám nadosmrti vryté do paměti (obzvláště vydloubnutí oka v koupelně, pak prakticky vše od exploze cisterny až do terminátorova konce a obzvláště i dnes hrůzu nahánějící kovový skelet s rudýma očima). Zároveň také Arnoldova nejslavnější role (i když i spousta dalších snímků byla veleúspěšná).
Hvězdná pěchota (1997)
Dnes již klasika mezi Sci-Fi, kterou určitě zná každý fanoušek žánru, ale i většina ostatních o tomto snímku minimálně slyšela. Ve zkratce... Krvavá jatka prokládaná humorem a akcí, originální příběh a propracované efekty - prostě vše, jak má být.
Rambo: První krev (1982)
Vrána (1994)
Loď duchů (2002)
Hororová klasika. Tenhle film jsem si zamiloval hned při prvním shlédnutí a nenechám si ujít ani opakování. Jinak když se o filmu někdo zmíní, vždy se mi vybaví nezapomenutelná scéna s ocelovým lanem.
Chvění (1990)
Chvění je skvělým příkladem, jak se dá s nízkým rozpočtem perfektně skloubit horor, sci-fi i komedii a vytvořit snímek, který má originální námět (když neberu v potaz Dunu), svižný děj a uvěřitelné chování většiny postav. Navíc mladý hláškující Kevin Bacon :D Pro mě jednoznačně jeden z nejoblíbenějších filmových kousků.