Recenze (67)
Slow Horses (2022) (seriál)
prvá seria taký rozbeh no druhá kvoli nej 5hviezd ,zabavne a Oldman tu hra snad svoju zivotnu rolu .výborný serial
Severní vody (2021) (seriál)
Zabijácky temný huhňajùci Colin z perfektným írskym prízvukom v mrazivom príbehu ....pre mňa úplne výborné...
Ted Lasso (2020) (seriál)
Pristupoval s k tomuto seriálu skepticky a waw nič viac pozitívne naladeneho som nikdy nevidel toto je ukážka oddychu zábavy dobrých vibrácií humoru a všetkého čo je tak potrebné v dnešnej dobe 11/10 keby sa dalo
Rychle a zběsile 9 (2021)
Zrejme to tak tvorcovia chceli prepalené a prepísknuté no aj pri vypnutom mozgu jedna hviezda za magnet.....ty kks vesmír?v potápačských oblekoch?
Black Widow (2021)
No tak toto bol hrozný film 💩
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Dokonalá Kata v výbornom seriály taký ženský True Detective
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Efekty akcia ok...väčšia blbosť ako tenet ? Áno ...prečo mi to pripomína tenet ...taký priemer
Otec (2020)
Waw Hopkins ako stále excelentný rozbalil to na celej čiare a veril som mu každý výpadok pamäte každú emóciu ...záver ktorý dostane snáď každého podčiarknutý Enaudiho hudbou pripomína že to môže postretnúť každého ...5*
Nikdo (2021)
Snáď som ani neveril že Bob v tomto bude sedieť ako uliaty ...výborná akcia od začiatku do konca a ten Splinter cell look mu sekne už len nočné videnie na hlavu a black suit 😏
Kosmický hřích (2021)
Prvý záber kukám boha veď je to Willis ...a ono to bol ozaj zas na figu film ... strašné