Poslední recenze (39)
Federer–Nadal (2023) (divadelní záznam)
Kolečko bez Prušinovskýho, takže solidní sračka
Ferrari (2023)
To, že se film soustředí na rok 1957 a potíže, které v tu dobu měl Enzo Ferrari, by vůbec nevadilo, ba naopak, mělo by to i větší předpoklady na propracovaný snímek, což se ve finále podařilo tak napůl. Dvě dějové linky, jež se soustředí na firmu/závodění a na Linu/Lauru/Pierra, mi přišly povrchní, že jsem si z nich, až třeba na hádku s Linou a scénou v opeře, nic moc nevzal. Film poskakuje na divným střihu a za mě zvláštní atmosféře. Prazvláštně byly natočeny i smrtelné nehody závodníků, ale to se mi i koneckonců líbilo, protože to nabourávalo vážnost filmu a boří to hradby, o kterých se ve filmu mluví. Možná je i to tím, že nejsem fanoušek Mannových filmů, ale tento, jako další z jeho tvorby, mne nikterak nevytrhl. PS: tak sterilně natočený závod Mille Miglia je zločin.
Was wir fürchten (2023) (seriál)
Was wir fürchten je technicky zvládnutým seriálem, na čemž mají podíl i Češi, nicméně co škodí tomuto seriálu je scénař. První 4 díly jsou pomalý, natahovaný, bez pořádného stébla, kterého by se dalo chytnout. Postavy a vztahy mezi nimi jsou zde docela náhodné a nefunkční. V posledních dvou dílech jakoby tvůrci to chtěli co nejdřív uzavřít a konečně se zde rojí nějaká zajímavá "akce". Právě až ty poslední dva díly jsou trochu hororové, jinak je to spíše mysteriozní drama. Vidíme dvě dějové linky a ta se Simonem mi přišla zajímavější a lépe zpracovaná než ta Lisy. Výsledek ale není nijak špatný, cílovka bude mladší publikum a těm se to bude líbit. PS: seriál se dá zhlédnout na stránkách ZDF.
Poslední deníček (1)
č. 1 - 31 Days of Horror
Dne 1. října započal měsíc hororů, který končil 31. října, a seznam těchto hororů byl zveřejněn na redditu, kde se posléze objevovali diskuze k jednotlivým filmům. Řekl jsem si, že to zkusím. Ze začátku jsem to chtěl vzdát, ale setrval jsem a nelituju. Seznam hororů: https://www.reddit.com/r/movies/comments/3kpchq/rmovies_31_days_of_horror_list_is_here_come_check/?sort=confidence Kvůli tomu, že mi nešlo stáhnout Rosemary's baby, zhlédnul jsem The Thing (1982) a Rosemary si doplním později. Rovněž jsem si na Halloween dal film Halloween místo Nightmare on Elm Street, protože jsem Freddieho viděl ale Michaela ne. A kdy jindy si pustit Halloween, než právě na Halloween?
Zde jsou subjektivní hodnocení:
Nejlepší horory: Psycho, The Thing, Halloween, Saw, REC
Nejhorší horory: Thir13en Ghosts, 28 Weeks Later, Sleepaway Camp, The Hills Have Eyes, Sinister (Ano, čtete správně)
Horory, které mě mile překvapily: In the Mounth of Madness, You're Next, Suspiria, Let the Right One In (2008), Hellraiser
Budoucnost hororů: David Robert Mitchell (It Follows)