Recenze (22)
Starostliví medvídci (1986) (seriál)
konečne som našla ten názov... keď som bola malá, tak som nič nevynechala. :-) roztomilý macíííkovia!
Monstrum (1993) (TV film)
Videla som to síce veľmi dávno a knihu len teraz mám rozčítanú...Ale čo si pamätám-nič moc. Súhlasím väčšinous negatívnou kritikou. Viac sa mi páčil Cintorín domácich miláčikov alebo Žiarenie.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Velmi rada mám Kennyho!...
Pickman's Muse (2010)
Očividne...:-D...
Poslední vládce větru (2010)
Keď si odmyslím určité hlúposti, bolo to v pohode...
Sněhurka a lovec (2012)
Netušila som, že tu bude až taká sprostosť. Veľmi nedoporočujem. Príliš veľa násilia a podobne. A zlá kráľovná - to by teda bola psychiatrická diagnóza - stručne : psychopatická, sadistická hysterka. Ale má to aj svoje kvality.
Pokoj (2003)
načo vôbec sa namáhajú také veci robiť?...
Pohřben zaživa (2010)
Celkom sa to dá... ale to si radšej prečítam niečo od Edgara A. Poea.
Saw 6 (2009)
To je des...Už šiesta časť...Pravdepodobne je veľa ľudí, čo sa radi hrajú a nechávajú unášať pudmi...tak si myslím, že to môžu urobiť rovno ako seriál aj s niekoľkými sériami alebo...už...koniec, prosím : - DDD...
S tebou mě baví svět (1982)
Roztomilé, zábavné, dá sa to pozrieť aj viac ráz, príjemná komédia.