Recenze (142)
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Coby běžný konzument jsem byl se štědrovečerní pohádkou docela spokojen. Většina známých herců předvedla svůj standard. Nejlepší výkon podal David Novotný. Příjemným překvapením byl Lukáš Příkazký. Pohádka byla docela vtipná a překonala hodně slabých pohádek z poslední doby.
Vlastní pravidla (2007)
Ty jo,to bylo drámo.Jinak perfektní manipulace s divákem.Chvílema jsem nevěděl,čí jsem.
The End of America (2008)
Jedna * za odvahu,že si vůbec někdo dovolil natočit takovýto dokument.Jinak jsem viděl dokumenty podobně zaměřené a lépe zpracované.
REC (2007)
Dost dobrý.K pěti hvězdám chyběla jen o trochu lepší kamera.To já jako amatér bych natočil líp.Vim,že to byl záměr,ale profík by to tak chaoticky nenatočil.Zombíci nejsou můj obor, nicméně tady jsem to skousnul.
Noe (2014)
Docela jsem se těšil na klasiku.Bohužel prvky moderny srazily toto dílo do průměru.
Dobře placená procházka (1966) (TV film)
Tak tady zvítězil obsah nad formou na celé čáře.Víc jak jednu nedám.
Back Beat (2015) (seriál)
Jednak toho prostoru jednotlivé kapely dostaly málo a na spoustu dalších se nedostalo vůbec.Preferoval bych víc materiálu z dob jejich největší slávy,kdy samotní aktéři byli plni síly a energie.Dnešní zbytky kdysi slavných kapel mají mnohdy jenom jednoho nebo dva aktivní členy.Komentář nebyl špatný.Mohlo se zabrousit víc do soukromí jednotlivých muzikantů.
Lincoln (2012)
Dvě a půl hodiny o ničem.Toto celé se dalo shrnout do pěti,maximálně deseti minut se stejným výsledkem.Jednoznačně nejslabší Spielbergův film.
Čest a sláva (1968)
Nemasné,neslané,nepaprikované a ještě k tomu suché.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Střídají se zde pasáže velmi dobré s pasážemi velmi slabými.Ty slabé bohužel převládají.Je zde na můj vkus minimum dialogů.Uznávám,že film předběhl docela výrazně dobu.Dějově byl však prach bídný.