Recenze (739)
Jeden život (2023)
Žádná velká filmařina, spíš průměrnej televizák, ale ten příběh je natolik nosnej a silnej, že je to vlastně jedno. Ve Světozoru jako na pohřbu.
Druhá světová válka: Na frontě (2023) (seriál)
Hodně zjednodušený pohled na WW2, ale jako rekapitulace funguje výborně.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Má to všechny předpoklady pro to, abych to nenáviděl, ale přesto jsem si to zamiloval. Aspoň do čtvrté řady, která je naprosto příšerná a tvůrcům z celé té woke kultury úplně jeblo.
Mikulášovy patálie: Jak to celé začalo (2022)
Spatlanina (© dzejnen)
The Last of Us (2023) (seriál)
Nejsilnější v okamžicích, kdy si postavy jen povídají, klidně by se to celé obešlo bez nakažených. Kdo hejtuje sedmou epizodu, tak ten se ve druhé řadě posere, viz rozkol v hodnocení mezi hráči a kritickou obcí: https://www.metacritic.com/game/the-last-of-us-part-ii/ Za mě však díky postavě Abby ještě o level výš, má to koule a je to nekompromisní.
Barbie (2023)
Původně jsem se těšil, že to točí ambiciózní režisérka a nakonec jsem litoval, že to nenatočil třeba Ben Stiller jako Zoolandera, ke kterému má Goslingův Ken blízko. Škoda, té emancipovanosti bylo prostě příliš.
René - Vězeň svobody (2021)
Jedno se Renému nechat musí: modely si nacházel dobrý :)
Trnovník (2022)
Íránský Inception. Akorát že vůbec!
Ztracené děti (2023)
Artovější Stranger Things. Když děti přestávají být dětmi. Škoda té doslovnosti, ale i tak výborné.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Jednorozměrné postavy, neatraktivní šedivé prostředí městské bytovky a viditelný digitál, takže co se týče brutality, nic fyzicky nepříjemného.