Recenze (83)
Lucy (2014)
Jedna star za vizualni stranku, jinak odpad. Scarlett vubec neoslnila. A jak se se píše v obsahu : ...je typická „blbá" blondýna.A k Lucovi B. Tento snímek je parodií na Taxi + Pátý element + Brutální Nikitu a Kurýra.
Škatuláci (2014)
Viděno v předpremiéře a musím se přiznat že na tento animák si po měsíci ani nevzpomenu. A nemyslím si že to je pro děti pod sedm let. V kině byli i takové děti a měli z toho spíše hrůzu :-)
Dárce (2014)
Nic jsem od toho nečekal a dostal jsem vše. Ne , mimozemšťani tam nejsou :-) Takže skoro vše. Nádherné komorně dramatické scifíčko.
Atlas mraků (2012)
Okleštěná knižní předloha v pěkném filmovém kabátě. Kdo nečetl knihu tak ať neprodleně učiní , jelikož pochopí více souvislostí o které film připravuje.
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Vizuální stránka byla moc pěkná , ale ten scénář , atmosféra tatam , děj nelogický , .....pfch. Obešel bych se bez tohoto rádoby pokračování.Jen jako fanda SH dám dvě *.
Ukradli torzo Jupitera (1980)
Trapná debilita bez kapky humoru.
Prometheus (2012)
Nevím , ale mám pocit že ve filmu chybí, či byla vystřihnutá nějaká ta půlhodina.A nějaká pulhodina která být vystřihnuta měla ,tam zůstala.
Malevil (1981)
Aneb jak se dá zprznit geniální knižní předloha. odpad !!!
Hugo a jeho velký objev (2011)
Šest minut před koncem sem to vypl. protože jsem pochopil že se tam už asi nic zásadního , nebo vůbec něco , dít nebude.Nuda.
Vřískot 4 (2011)
Pro mě to byl jednoznačně nejnudnější díl série.