Recenze (4 531)
Pig (2021)
Vlastně to ani nebyl špatný film. Hledá se prase, ale hlavně se hledá smysl života, jelikož ten původní skončil nějakou rodinnou tragédií. Takže po stopách zpět hledáme kořeny toho všeho. Spousta je jen naznačena, nedořečena. 60%
The Russian Five (2018)
Tento typ dokumentů s animacemi přímo nesnáším...
Děsivé dědictví (2018)
Film vyprávý dlouhé dvě hodiny příběh, který je strašně jednoduchý a vlastně i nezajímavý. Tak ho zkomplikovali jak to šlo. Výsledek je vlastně špatný. 55%
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Tak si Tarantino natočil tu jízdu na kapotě a trochu bouraček. Ty rozhovory těch holek byly ale dlouhé a nesnesitelné. Celkově by šlo střihnout všecko kromě Russela a bylo by to akorát. 40%
Sestra II (2023)
Nevím, co to mělo být. Jednička byla sice obyčejná, ale poctivá práce. Tohle je vrchol bezradnosti. A mohlo to být dobré...45%
Lásce na stopě (2001)
Je to asi dobrá romantika. Ta síť na mne byla upletená dobře, Kate je dost atraktivní a zajímavá, aby jí tu osudovost člověk sežral. Velmi tuctové, zároveň ale i ne. Asi John Cusack tomu dává tu porci divnosti nebo co. Zkrátka jsem se nechal vodit, to se mi běžně u tohoto žánru nestává. 80%
Temný stín nad L.A. (2002)
Kurt hraje padoucha, což je osvěžující. Klasická oldschoolovka o zkorumpovaných policajtech. 70%
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Za mě je první série fakt perfektní ve všech ohledech. Baví mě výběr hudby, naprostá svoboda tvorby z toho čiší už v chování a projevu jednotlivých postav. Neskutečně vtipné a svěží. Druhá série je pravým opakem první. Vyčpělá nuda a nastavování času, dokonale reprezentuje současnou úroveň české tvorby. Ale ta první série je pecka. 80%
Hokejový zázrak (2004)
Kurt mne mile překvapil, že zahrál i nějaké emoce. Jinak dobrý film o hokeji, kterých je vcelku málo. 80%
Asteroid City (2023)
Možná, že se Anderson stále opakuje, ale opakuje se tak nádherně, že si to pokaždé užiju. 85%