Recenze (311)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Má to produkční kvality, feeling dobrodružství a sem tam i napětí, ale jinak spíše zklamání.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Splněný sen každého hráče DnD
Love, Death & Robots - Jibaro (2022) (epizoda)
Už staří řekové a římané znají pojem umělé bytosti. Takže chápu, že některým to přijde mimo, ale pokud si za démonku dosadíte robotku, tak nevidím důvod nelibosti. Dokonalá animace, příběh beze slov, výrazový tanec, prostě třešnička na dortu výjimečného seriálu.
Jak na... s Johnem Wilsonem (2020) (seriál)
Velmi jiné, zábavné a trefné. A lidské, nevím jestli lze zvolit přesnější slova. Musí se to vidět.
Vlastníci (2019)
Nemám slov a to u mě není běžné. Filmový zážitek a excelentní koncert všech zúčastněných.
Natalie Palamides: Nate - A One Man Show (2020) (pořad)
Těžko to podlě mě zařadit jen jako stand-up. Je to podle mě hodně performance art, one (wo)man divadlo, šou chcete-li. V dnešní době asi nelze čekat jak jinak než rozdělení publikum, líbí / nelíbí. A humor prostě takový bude vždy, velmi subjektivní. Mě to pobavilo, rozesmálo, je tam obrovská odvaha, nejen od Natalie, ale hlavně od publika.
Parazit (2019)
Snad poprvé naprostý souhlas s POMO. Nemám co dodat.
Eric Andre: Legalizujte všechno (2020) (pořad)
WTF?
Kouř (1990)
Naprostá pecka. Hudebně i obsahově. Dušek je skvělý padouch.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Nedá se to vypnout. Stále hledám možnost, jak se vrátit do té atmosféry a stylu, který tento seriál produkuje a nejde to. Jedinečná záležitost.