Recenze (24)
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Kdyz si myslis, ze Stafek a Kozub ti udelaj film...
Srdcaři v Africe - Drezínou po Africe (2017) (epizoda)
To muselo dát hrozný práce...a přitom taková blbost :)
Expedice Repti Planet - Ománské dobrodružství (2020)
Z téhle země moc dokumentů o přírodě není, natož českých! Z hadů a dalších plazů má většina lidí iracionální strach a je hrozně dobře, že podobné filmy je ukazují v přirozené podobě a bez senzačních záběrů vystresovaných hadů vyprovokovaných k útoku na kameru. Jsou to nádherná zvířata, která si zaslouží náš respekt. Dobrá práce! Doufám, že takových filmů Repti Planet vyprodukuje víc!
Afrikou na pionýru (2019)
Hovada :D
Cesta naděje (2014)
Tragedie.
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Bože, takhle zabít potenciál prvních dvou dílů...Totální ztráta času.
Fyrst (2014)
Na český dokument super. Krásné záběry, pěkná huidba. Navzdory ponuré atmosféře Islandu jsem z kina odcházel příjemně naladěn.
And Then We Swam (2014)
Pecka. Dva blázni, jinak se to říct nedá :) Ale kdyby jim nezachránili zadky, možná by skončili někde na dně oceánu...
Záchrana loskutáka z Niasu (2014)
Michalovi i jeho filmům točeným pouze zrcadlovkou hrozně fandím. Je to upřímná a syrová dokumentaristika. Ukazuje nám smutnou pravdu, kterou bychom se přes půl planety jinak těžko dozvěděli. Vzhledem k Michalovu věku a elánu se můžeme těšit na spoustu dalších snímků, které potěší oko nejednoho (snad nejen) přírodovědce.
Po stopách amazonských (1999)
Na můj vkus málo záběrů z kategorie "wildlife". Panu Slámovi ale i tak závidím, že se na zmíněná místa dostal a mohl je poznat na vlastní kůži.