Poslední recenze (3)
Megamysl (2010)
Pro mě jeden z nejlepších animáků. Zajímavý vývoj postav, skvělá hudba, padouch, kterého nelze nemilovat, a navíc spousta vtipných odkazů... A bod k dobru za český dabing, který je kupodivu docela povedený (byť dávám přednost původní verzi). Sice mám radši zelenou barvu, ale ten modrej skrček mě fakt chytil :)
Když Harry potkal Sally (1989)
Milý příběh, občas velmi dobré vtípky, ale nijak zvlášť mě to za srdce nechytlo. Billy Crystal mi připadal vždycky dost asexuální a móda konce 80. let nedodala šmrnc ani Meg Ryan. Fajn jednohubka, ale jednou stačilo (a že já jsem typ člověka, co se dokáže na oblíbený film dívat mockrát dokola :) ).
Ledové království (2013)
Zmatený a spletitý příběh, sob, co se chová jako pes (zřejmě nějaká obsese studia Disney - v Tangled to byl kůň), dějové zvraty postavené na hlavu, několik figurek kvůli humoru (Olaf k ničemu jinému evidentně nebyl) a ledově depresivní atmosféra. Asi jsem si to měla pustit v létě, v pořádně parném dni, možná by mě to příjemně ochladilo.