Recenze (140)
Emulsion (2014)
Jedna velká intelektuální póza. Navíc levně natočená. Hvězdička za muziku a občas zajímavé světlo.
Pekelná výzva (2013) (pořad)
Konec západní civilizace...
Ježíš Nazaretský (1977) (TV film)
Citlivé, důstojné a přitom ne prázdné. Hodnotím jako krestan, tudíž zaujatě.
Český žurnál - Život a smrt v Tanvaldu (2013) (epizoda)
Některé scény velmi silné - pro mne ten rozhovor se satnarkou o tom, kvůli čemu se maji lidi střílet.
Matka Tereza - Pero v Boží ruce (2003) (TV film)
I přestože film je jen ne příliš invenčním popisem života Matky Terezy, stojí za to ho shlédnout a připomenout si, co tahle vzrůstem malá žena dokázala.
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Naprosto mne to nechytlo. Něco bylo špatně.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Lidové a přitom vtipné a uvěřitelné. Takovou komedii tady nikdo za posledních dvacet let nenatočil. A při tom všem se to venkovu neposmívá.
Skyfall (2012)
Velmi dobré (u titulků jsem si blahem skoro ukrupnul do gatí), ale jako celek mne to za srdce nechytlo.
Policajt v Beverly Hills (1984)
Viděl jsem asi potřetí a stále mne to velmi bavilo. Perfektní letní komedie. Když jsem viděl poprvé, bylo mi asi dvanáct, byl socík a kino Práce (dnes herna) bylo plné.
Poslední odcházení Václava Havla (2012) (TV film)
Spíš připomenutí té atmošky. Těžko říct, zda za to mohl ten film nebo moje vzpomínky.