Recenze (276)
Game Story (2024) (seriál)
Jsem zklamaný. Z 15 minut každého pořadu si odečtěte přes minutu za titulky, pak je tak 5 minut maximálně k něčemu a hlavně vata a cool střihy na videa, která nemají s tématem nic společného. Poslední díl jen woke. Klouže se zlehka po pvrchu, ale co je uvnitř nikdo neví. Stačí se podívat na youtube, kde se každý dozví mnohem víc.
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Je to jako u aut. Diesel je prostě nudný a nezáživný. Možná táhne od spodu, ale nikdy nevyvrcholí, jen zvadne. Ten chlap je zárukou špatného filmu. I kdyby náhodou dostal kvalitní scénář a nejlepšího režiséra, tak to posere. Naštěstí nikdy žádny dobrý scénář nedostal, nebo si umí vybrat jen odpad.
Úsvit (2023)
Místy pěkná kamera a ... vlastně pak už nic. Selhala dramaturgie. Studené, odtažité, nudné a prázdné. Žádný úsvit, jen tma a šeď. Promarněné dvě hodiny života a zbytečný film. Před komunistou Marxem Chcípáčkem se budu mít napozoru. A na Šifru hodně špatné.
Yellowstone (2018) (seriál)
Hned první díl mě unudil k smrti, postav jak na kostele a nic se neděje. Opravdu se na to někdo dobrovolně dívá? Stejně debilní jako Dalas, akorát v novém kabátě. Já se chci ve volném čase bavit, ne nudit, jak rádoby drsní homokovbojové bojují o píď půdy.
Sandman (2022) (seriál)
Kravina na kvadrát, debilní paskvil, výplod šílence. Jak je ten seriál drahej, tak je blbej.
Piráti obrazu a zvuku (1991) (TV film)
Fujky piráti zvuku a videa a hodní prokurátoři, policie, celníci a IFPI.
Michal David - žít tak, jak se má (2021) (TV film)
Dávám za pět ať praskně žilka všem komunistickým kádrovákům, kteří zde přispívají.
Karel (2020)
Objektivně za 4 hvězdy, ale za Karla jednu přihodím.
Meky (2020)
Dávám pět za Mekyho písničky a osobu, ne za dokument, ten je o něco slabší. A Matty je PIČA. To je asi tak všechno.
Nekonečný Labůžo (2014) (pořad)
Díky zvuku to moc labůžo není. Od prvního dílu upzornění na tichý zvuk a stále je to špatné. Jinak vcelku fajn. Uvítal bych víc ukázek na pozadí, dávkuje to tam jak jed.