Poslední recenze (27)
One Piece (1999) (seriál)
Je to super, ale je to dlouhé. Prý to bude nejdelší anime v historii, takže to vidím ještě na pár dekád, jelikož příběh se plouží slimáckým krokem jeden díl za týden.
Fairy Tail (2009) (seriál)
Nemohu jinak než dát 5*. Atmosféra světa Fairy Tail mě ohromila hned na začátku a pak už jsem se nechal unášet kouzelným světem kouzelníků. Je zde jistá podobnost s One Piece, ta ale seriálu neubírá na jeho náboji. Nejedná se totiž o žádnou lacinou kopii převedenou do jiného prostředí, jen postavy jsou si v některých ohledech podobné a to spíše po výtvarnické stránce než po stránce povahové, i když i zde by se daly najít jisté podobnosti.
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Naruto je anime s obrovským potenciálem, bohužel tvůrci anime se asi rozhodli, že pošlou celý příběh i s jeho postavami do kytek. Začátek Shippudenu byl poměrně slibný a navazoval na zdařilé dílo Naruto, co se ovšem začalo dít od Peinova vpádu do Konohy nemá snad obdoby. Tvůrci se neustále snaží "vylepšovat" původní historii o příšerné fillery, které snad nemají konce. Oproti manze, která je výborná si tedy anime stojí velmi špatně.
Poslední deníček (1)
Můj milý deníčku
27.7.2011
Jdu ven, protože jsem už unavený z toho být doma. Skoro celý den jsem se věnoval přípravě na zkoušku z ekonomie, kterou dělám až za rok. Až se vrátím, tak se na to ještě chvíli podívám a stáhnu si nějakej film. Možná budu hrát dragon age origins. Rozhodnu se až potom. Zatím se měj.