Recenze (107)
Mothers & Daughters (2012)
Hned po Nespoutaným Djangovy je tohle muj nejoblíbenější film
Hancock (2008)
Bylo to docela v pohodě jen se mi nelibil dabing willa smitha toho debila co se s ním hancock kamaradil a ten jeho malej kripl o tom ani nemluvě no a příběh stal ke konci taky pěkně za čůráka ale jinak hlavně ze začátku to bylo docela v pohodě prijde mi to dost originalni udelat film o superhrdinovy co je věčně vozrala mrdka co akorad škodí a nějakej pičus z něho udela dobrotiveho supermana
We Are Your Friends (2015)
Je. To kurevsky dobrej film a měl by ho vidět kazdej člověk co chce bejt DJ ale bude bavit i člověka co poslouchá zásadně metal
Chutně a levně s Láďou Hruškou (2014) (pořad)
Joooo láďa je nejlepší do toho lado duo toho joooooooo
Kurýr: Restart (2015)
Ja věděl ze to bude sracka
127 hodin (2010)
Bezvadnej film o chlapkovy co místo sezení u televize a nicnedelani radši jezdí na kole a šplhá po kaňonech a bohužel na to tvrdě doplatí
O patro výš (1923)
Perfektní film a klobouk dolu před tím tipkem co lezl na ten barák ale iron man je lepší
Dva muži ve městě (1973)
Velice ibicionazni film ale pres to všechno je to ta.největší sračka na světě nikdy to nemělo vznikn. Nechť ten Zkurvenej film uhorší v pekle s režisérem. ať žije metal !!!!
Čekej do tmy (1967)
Hudba i herci jsou lehce podprůmerní, scénář mě také nijak zvlášť nenadchnul ale přes to všechno má tento film značně příznivou atmosféru která je scela nevypočitatelná s ostatními filmy tohožto žánru
Na život a na smrt (2013)
Bezvadnej film to díky němu jsme vstoupil do armády