Recenze (460)
Iveta (2022) (seriál)
Jsem zvědavá na další řady. Vsuvky s mladým vojákem doufám nabydou smyslu ve 2. řadě. Pokud ne, tak dám je to na ***.
Girls5Eva (2021) (seriál)
4-5 // Bála jsem se hodně, ale zbytečně. Je to opravdu vtipná záležitost, plná odkazů, ty texty šíleně chytlavých a vlezlých songů jsou tak promyšleně blbé, že to je prostě geniální ("Gonna be famous 5eva, cause forever's too short, so what are you waiting five? Girls5eva", "We're dream girlfriends, cause our dads are dead, so you never have to meet them, and gеt asked why you left school"). Velmi doufám ve 2. řadu! (update 14. 6.: BUDE!!) https://www.vulture.com/article/girls5eva-pop-songs-behind-the-music.html
Paříž, 13. obvod (2021)
Hodně silný zážitek, Vynikající herecké výkony, kamera, hudba... Oceňuju, že film nabízí i "osobní momenty" sobecké Émilie, i když by takových detailů mohlo být víc. 4-5
Poslední představení (2020) (seriál)
Boží to bylo... Perfektní práce.
Dělat Vlny: Umění filmového zvuku (2019)
Ke zhlédnutí zdarma s CZ titulky od 23. do 27. 4. https://www.facebook.com/events/144816887506970
Drahokam (2019)
neskutečná jízda
Ikarus. Legenda o Mietku Koszovi (2019)
4-5 // Viděno online na Kino na Granicy, V kině by to byla jízda. O něco delší, ale i tak fenomenální!
Králíček Jojo (2019)
4-5 / těším se, až si dám další Waititiho filmy, tenhle mě bavil i dojal
Naděje (2019)
4-5 // Doporučuju vidět v kině. Video úvod/pozdrav režisérky potěšil. Nemám co vytknout. Není tam patos, je to civilní, komorní, pravdivé. Herecké výkony chvílemi až dechberoucí. Andrea Bræin Hovig bezchybná, Stellan Skarsgård výborně sekunduje, nestrhává na sebe pozornost. (FEBIOFEST)
Odložený případ: Hammarskjöld (2019)
Naprostá pecka. Strhující pátrání, skvělé zpracování. Pro ty, koho bavil třeba Fincherův Zodiac, povinnost.