Recenze (15)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Asi jsem nekde v NDR udelal chybu, ale prijde mi to po peti dilech jako serial nic moc, totalne line se to tahne, ze clovek furt kouka na hodiny, kdy uz ten dil sakra skonci. Jak to muze mit takovy hodnoceni? Zcela to odpovida HBO, dokazu si predstavit, ze to v nedeli v 20h pobezi na CT1 a sebehne se u toho cela rodina.
Sametoví vrazi (2005)
Nejlepsi ceska soudoba kriminalka.
Poslední gigolo (2010)
Dost me to zklamalo. Obcas vtipny, ale celkove nemastny neslany.
Benga v záloze (2010)
Nechapu tak nizke hodnoceni. Skvele jsem se bavil, spousta vybornych absurdnich gagu.
Saltová (2010)
Proc to proboha konci v pulce?
Loft (2008)
Nad ocekavani paradni skoro-televizni detektivka, s nekolika zvraty, dobre a dumyslne natocene, promyslene. Slusne 4*.
Prorok (2009)
Velice syrovy a ostre podany film s celkem zajimavym dejem. Ale davam 2 hvezdicky, protoze cele neumerne dlouhe. Kdyz naskocily titulky, cele kino si oddechlo, ze uz je konecne konec a kvapne vyrazilo domu.
District 9 (2009)
Musím uznat, že dokumentaristický nápad geniální. Bohužel celkový koncept od příběhu až po zpracování mě až tak moc neoslovil, přesto dávám 4*, nicméně s letos viděnými legendami jako je Casino či Grand Torino to prostě nelze vůbec srovnat.
Konspirační teorie o 11. září 2001 (2007) (TV film)
Trosku rozpacite a nikam vedouci. Nakonec nevim jaky to melo vysledek, celkove to vyznelo do ztracena bez nejakeho vysledneho rezultatu :-( Sice to melo vypadat jako vysoce objektivni a spise protikonspirativni, jenze ta "konspirativni cast" byla obcas az trosicku trapna.
Hanebný pancharti (2009)
Musím uznat, že to bylo vcelku zábavné, pěkně natočené, skvělý "pan Landa", skvěle směšný Brad Pitt, ale něco tomu prostě chybělo. Možná pětihvězdičkový Tarantino, ale rozhodně ne pětihvězdičkový film. Pro mě velice slabá kostra příběhu, historicky velice hloupý závěr (já vím, že to není historický film) a spíše brutalita než klasická řež, kterou mám rád. 3 a 1/2 hvězdčiky.