Recenze (879)
Bod obnovy (2023)
České áčko, vypadá to krásně, škoda že nepřispěchal kovaný dramaturg ke scénáři. Jinak klobouk dolů před formou.
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Krvavá pecka o pomstě s bizarním sporem, řešíme v podcastu zde :)
Nic (2023) (seriál)
Perla! Povídáme o tom v podcastu tady https://youtu.be/J5AVa3rzeD4?si=LyQ0XCW0nLP_H4pE
Sněžné bratrstvo (2023)
Fyzická podívaná plná neznámých herců, jež se v průběhu filmu trochu pletou a ne vždy víme, kdo zrovna umrzl. Jinak velká filmařina. Rozebíráme v podcastu zde: PLATFORMERS
Bratři Sunovi (2024) (seriál)
Trpí to nešvarem jako všechny dnešní osmidílné seriály - natahování. Šestý díl ve vile je ukázkově výplňkový. Jinak ale nenáročná zábava, u které se dá žehlit nebo vyplňovat daňové přiznání. Lepší variantou asijské mlátičky zůstávají korejští Čmuchalové. Více řešíme v podcastu zde
Maestro (2023)
Oscarový unudlánek :) Tár s dirigující Blanchett je daleko působivější.
Šílená noc (2022)
Mix Smrtonosné pasti, Sám doma, Santa je úchyl a Nezvaného hosta. A ono to celkem dobře funguje! Bez Davida Harboura a i jinak celkem dobrého castingu by to bylo poloviční.
Nech svět světem (2023)
Jeden z filmů roku! Navzdory tomu, že je to nejspíš na jedno zhlédnutí. Ale napětí funguje po celou dobu. Má to památné scény a taky kouzlo nechtěného, a sice tu aktuálně podivnou náladu kolem seriálu Přátelé. Přemýšlím, kdy Netflix naposledy doručil takovou parádu. 90%
Obchodníci s bolestí (2023)
Emily Blunt to dokázala utáhnout a já tohodle Vlka z Wall Street z Wishe díky ní fakt s chutí sjel. Sice to působí, že některé části filmu chybí, ale zase to neubírá dynamice a film celkem sviští. Jako jednohubka dobrý.