Recenze (98)
Arrow (2012) (seriál)
Hodnocení po pilotu: Akční a míň ukecaný Revenge říznutý Batmanem. Zatím to nevypadá špatně.
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Timur byl vždycky hračička, ale když pominu tu vizuální onanii, tak to byla dost nuda.
Revoluce (2012) (seriál)
Hloupá předvídatelná slátanina. Hlavní hrdinka je tak otravná, že by stačilo pět minut v její přítomnosti a přidal bych se k milici a uspořádal na ni hon. Po první sérii bude následovat konec... snad.
Poslední základna (2012) (seriál)
Hodnocení po pilotu: Místy sice přitažené za vlasy, ale já mám tenhle styl á la Tom Clancy rád, takže za mě rozhodně palec nahoru. Jinak pilotu by rozhodně slušela delší stopáž, všechno to bylo tak nějak moc hrr.
Nezvratný osud 5 (2011)
Za scénu na mostě a závěrečné propojení s prvním dílem hvězdička navíc. Jinak za 2*.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Už ten námět stál za prd a když se k tomu přidá nudnej scénář a řemeslník jako Favreau, tak to nemůže dopadnout jinak než na ty dvě hvězdy. Byl jsem jedinej, komu ten výbuch lodi a následný výkřiky indiánu připomněl Návrat Jediho? :)
Pařba v Bangkoku (2011)
Je to jako kdyby vám někdo znovu řekl vtip, který jste už slyšeli před dvěma roky. Zasmějete se, ale po chvíli si uvědomíte, že to není tak vtipný jako poprvé.
2 $ocky (2011) (seriál)
Nejlepší sitcom letošního, a vlastně i loňského roku. Plno dvojsmyslů, hlášek, skvěle napsané postavy a neméně dobře zahrané. Jen tak mimochodem, je smutné sledovat hodnocení lidí, kteří potřebují titulky, ve kterých nejde přeložit vše a seriál/film tak nutně ztrácí kvalitu (a nemyslím to primárně u tohoto seriálu ale obecně).
Sucker Punch (2011)
Vizuální onanie, která postrádá lubrikační gel.
Noc je ještě mladá (2011)
Mohlo to být lepší, o hodně lepší. Hvězdička navíc za skvělý soundtrack.