Recenze (160)
Trojúhelník smutku (2022)
Tady mě hodnocení navnadilo, na film jsem se těšil, ale větší nudu jsem v poslední době neviděl. Ztráta času.
Parazit (2019)
Asi nejsem typický konzument takového filmu. Oskara nechápu. První hoďka ušla, přišlo mi to relativně zábavné, ikdyž né originální. Druhá půlka vyloženě nuda, že jsem myslel, že to snad nedokoukám a závěr slátanina.
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Trochu mě mrzí, že má film tak nízké hodnocení. Já se ale bavil. Zajímavý námět, skvělé obsazení. Sice občas trochu předvídatelné, ale to neva. Pár skvělých hlášek, u kterých jsem se smál.
Byl jednou jeden polda (1995)
Sorry, ale já se tehdy bavil, když jsem to viděl poprvé.
Voják (2006)
Jednu hvězdičku za "This guy is like a Terminator"
Let číslo 93 (2006)
Emocionalni narez, jeste ted nad tim premyslim.
Oáza (1972)
Oázu jsem poprvé viděl někdy před 15 lety. Podruhé jsem měl možnost ji vidět až nyní (08/06). Pěkná hudba, zajímavý příběh. Snad i z nostalgie jsem si ji musel nahrát :-)
Okrsek 13 (2004)
Akční nářez. Jen mě trochu mrzí, že je film tak krátký.
Sedm mečů (2005)
Mám rád tento styl filmů, asijská historická akce. Parkrád jsem sice musel přetáčet dozadu, protože jsem se ztrácel v postavách, to mi však na zážitku nic neubralo. Navíc se mi líbí soundtrack. Za 5 hvězdiček se nestydim.
Klíč (2005)
Za závěr 4 hvězdičky. Ještě teď mi tenhle film nahání hrůzu, když se nad nim zamyslim.