Recenze (281)
Outlast (2023) (pořad)
Jedna velká nuda
Neviňátka (2021)
Teda, to byla ale sračka. Zbytečnej film a odporný děti.
Barbie (2023)
Strašná blbost.
MH370: Ztracené letadlo (2023) (seriál)
Aneb, dojmologie v praxi....
Jaderná havárie v Three Mile Island (2022) (seriál)
Strašně nepřehledný a moc politický.
Temné léto (2019) (seriál)
Super, úplně jiné jak TWD, nicméně dost dobré.
A pak přišla láska... (2022)
Otřesná záležitost. Po shlédnutí tohoto snímku mám chuť se znovu podřezat.
Lék na život (2016)
To byla ale sračka, to snad ani není možný.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Příšerná, roztahaná nuda. Asi 58 funusů, k čemu takovej snímek???
Pět nocí u Freddyho (2023)
Sttašná sračka, přitom kino narvaný. Nechápu.