Poslední recenze (1 570)
Něco, co stvořil Bůh (2004) (TV film)
(28/2024) / Televízne spracovanie tomu možno prospelo viac, ako zbytočne vyhypované kino. Film sa nese atmosférou a dynamikou v jednej rovine, ale nastolené spoločenské témy sa darí sprostredkovať celkom výrazne. Aj druhá nosná časť, prelom v medicíne je fajn, človek sa fakt niečo nové dozvie. Príjemný film, v konečnom dôsledku optimistický. (8/10)
Morbius (2022)
(27/2024) / Hehe, no toto bol čistý sadomasochizmus. Preceňovaného Leta zrovna nemusím a Marvel mám v zuboch už roky. Ale osud chcel, veľmi vtipne, aby som si ani poriadne nemohol zahejtovať, lebo ma to miestami fakt bavilo🙂. Je to proste taký nemastný neslaný film, iba miestami zábavný, ale ničím extra hrozný tiež nie. Skôr taký zbytočný. CGIčko ovšem hrozný hnoj. In conclusion, priemer. (5/10)
Problém tří těles (2024) (seriál)
(Se3/2024) / Vyhnem sa nitpikingu, lebo dalo by sa. Prvá séria je super zábavné, na prekvapenie vcelku jednoduché scifičko. Príbeh je super a seriál z toho naozaj vyťažil maximum. Trochu sa mi zdalo, že koncom série bolo už viac vaty a záver ma zrovna zo stoličky nevystrelil. Na druhú sériu sa ale teším. (8/10)