Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Aktuálne č.1 v mojej Top 10 / CSFD: 95% (1.), IMDb: 9.3 (1.)
Kmotr (1972)
Aktuálne č.2 v mojej Top 10 / CSFD: 92% (7.), IMDb: 9.2 (2.)
Interstellar (2014)
Aktuálne č.3 v mojej Top 10 / CSFD: 85% (268.), IMDb: 8.6 (27.)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Aktuálne č.4 v mojej Top 10 / CSFD: 91% (8.), IMDb: 9.0 (5.)
Truman Show (1998)
Aktuálne č.5 v mojej Top 10 / CSFD: 87% (115.), IMDb: 8.2 (142.)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Aktuálne č.6 v mojej Top 10 / CSFD: 91% (12.), IMDb: 8.9 (8.)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Aktuálne č.7 v mojej Top 10 / CSFD: 92% (5.), IMDb: 8.7 (18.)
Vetřelec (1979)
Aktuálne č.8 v mojej Top 10 / CSFD: 90% (28.), IMDb: 8.5 (51.)
Kult hákového kříže (1998)
Aktuálne č.9 v mojej Top 10 / CSFD: 88% (56.), IMDb: 8.5 (38.)
Dobrý ročník (2006)
Aktuálne č.10 v mojej Top 10 / CSFD: 78% (-.), IMDb: 6.9 (-.)