Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Přátelé (1994)
Strašně sympatická parta. Nedovedu si představit, že by mi nějaký díl utekl.
Hříšní lidé města pražského (1968)
Vražedné pobřeží (1991)
Bez tohohle jsem si kdysi nedovedl představit letní prázdniny. Ta stmosféra prosluněných havajských pláží, pohodička, krásný ženský a jeden sympatickej detektiv (zdá se mi, že Nick Slaughter se snad s každou svou klientkou ve finále vyspal) se svou zrzavou kolegyní.A ta znělka...hned mám chuť si jít zasurfovat :). Vedle Vražedného pobřeží se může jít Pobřežní hlídka vycpat.
Chalupáři (1975)
Akta X (1993)
Skvělý mysteriózní seriál, který jsem jako malý miloval. Jeho kvalita se s tou na konci nedá vůbec porovnat ( začátek geniální, posledních pár sérií už bylo fakt hodně přitažených za vlasy), ale čert to vem. Pořád je to kult a pořád se mi tak líbí jako před patnácti lety. Jak říká Mulder "Pravda je tam venku." :)
Hercule Poirot (1989)
Faktor Psí: Kronika paranormálních jevů (1996)
Přeci jenom na Akta X to nemá, ale stejně paráda. Tyhle sci-fi mysteriózní seriály se mi vždycky líbily.