Recenze (76)
Rambo II (1985)
Na to a z
Transformers 3 (2011)
Neuvěřitelná infantilní slátanina. První 1,5 hodina "děje" by se dala sestříhat do 5 minut. Jedna hvězdička za efekty a druhá za poslední půlhodinu, kdy se aspoň něco děje. Líbí se mi způsob, jakým Bay točí, ale tohle přepísknul stejně jako dvojku. (viděno 2D s titulky)
Americký zločin (2007)
Mrazivý příběh o tom, čeho všeho jsou lidi schopný.
Manažeři (2010)
6/10
Kalvárie (2004)
jako horor bych to rozhodně nezařadil, psycholické drama možná. Nebejt na tom na festivalu v sále, kterej se smíchem reagoval na určitý scény, tak to doma dávno vypnu.
Lištičky (2009)
MFF KV - hlavní hrdinka vyloženě na přesdržku a celkově ničim zajímavý
Veteráni (2009)
Pro mě překvapení během MFF KV. Svěží komedie, při který se celej sál výborně bavil. A režisér, jehož to byla prvotina a první festival, vypadal po projekci vyloženě nadšenej atmosférou.
Jsou věci, které nevíš (2010)
jedinej film, ze kterýho jsem během MFF KV odešel. Ale aspoň jsem se během toho hezky prospal
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
V podstatě dětinská pohádka, která se nedokáže držet žánru. Chvíli infantilní vtípky, jindy rádoby moudrosti. Pro dospělé hrůza, pro děti možná ucházející. I když občas témata smrti a "drsný" obludy budou strašit hodně nocí. Cílová skupina 12-13 let maximálně.
Pouta (2009)
Po Protektorovi další film, kterým si mě česká tvorba opět získává.