Recenze (132)
Žáby bez jazyka (2020)
... dal jsem třicet minut a dost, a to jsem schopnej dokoukat kdejakou slátaninu, ale todle nedám...
#annaismissing (2023)
... zpočátku to vypadalo jako klasická trendy tutovka, ale pak se to skvěle rozjelo a ten závěr byl epesní !!!
Spadla z nebe (1978) (seriál)
... zjistil jsem, že je to na youtubu, a koukám jak puk: vono to bylo barevný !!! ... já měl Majku zafixovanou černobílou ... na ní se nezapomíná ...
Mr. Johnson (2008)
... měla mě odradit Lucinka, ale říkám si, hraje tam Issová a Čermák, tak to prubnu ... holt, za blbost se platí, vydržel jsem sice až do konce, a ten byl tak přesladkej, že si tejden nemusim sladit čaj ...
Slovo (2022)
... nuda, deprese, nuda, deprese, nuda, deprese a furt dokola, táhne se to až moc...
Chvilky (2018)
... ač ze života, tak vlastně vo ničem, ztráta času...
Kokoti na neděli (2021) (pořad)
... "kokoti" jsou jen na neděli, ale ta πča má asi vážnej problém furt --- vona to prej fakt nehraje, ale myslí vážně ...
Greenland: Poslední úkryt (2020)
nuda, nuda, nuda a nic, co by zaujalo ...
Špunti na cestě - Partyzán (2022) (epizoda)
... tak tendle díl byl nějak mimo, nebo jsem doteď čuměl na jinej seriál ...
Román pro pokročilé (2019)
... nevím, proč všichni dávaj odpad, dalo se na to koukat a bylo to daleko záživnější než Karel, já a ty (to byl děs a nuda !!!) ...