Recenze (96)
Zelená kniha (2018)
Po dlouhé době film , který mi opravdu pohladil duši. Prostě nádhera.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Tohle byl nejzábavnější film co jsem za poslední rok viděl. Spielberg zvládl nezvyklý scénář skvěle a film působí jako celek absolutně parádně. Velký palec nahoru!
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Nic moc zajímavého , nápad je dobrý a hodně lidí to určitě zaujme a vtáhne do děje , ale mě to příjde jak jedna z mnoha dalších recyklovaných amerických detektivek. Stačí mi zhlédnout jedna epizoda a pár sestřihů první sezony a mám už udělaný obrázek o seriálu.
Milada (2017)
Docela zmatená kompozice a prostřihy. První půlka filmu se spíše podobá Českému století. Od chvíle kdy Miladu zatknou se film docela zlepší. Ovšem výkony ostatních herců jsou spíš podprůměrné a dabing je místy lehce zvláštní. Z příběhu této ženy šlo prostě vytěžit daleko víc. Ale asi se budeme muset spokojit s tímto. (A reklama na minerální vody spojená s komunistickými diktátory? DOBRÝ NO.) 2.8/5 hvězd
Dokonalý šéf (2015)
Určitě nedoceněné. 78%
Liga spravedlnosti (2017)
Tak tohle se opravdu nepovedlo. Takovouhle nudu jsem u DC filmu ještě nezažil. Relativně dlouhou stopáž vyplňují nudné bitky a ohrané klišé z předchozích filmů, které už známe. Flash je nuda , Batman je absolutní slabka , Aquaman docela ujde , Cyborg......ehm..co to kurva. Jedina WW alespoň trochu drží tuhle partu tragédů nad vodou. Supermanův opravdu "nečekaný" comeback byla mrdka stejně jako zbytek tohohle filmu. Hvězdu dávám za relativně cool záporáka, ale to je opravdu slabé světýlko v tomto špatném snímku. Doufám že příště se DC trochu pochlapí.
Vražda v Orient expresu (2017)
Vizuálně absolutní nádhera , potenciál luxusního vlaku byl naprosto využit. Hlavní zápletka je zajimavá , neřekl bych že zase tak extrémně komplikovaná, ale zase ne průhledná. Nový Poirot se mi velice líbí a obsazení Deppa mě taky príjemně potěšilo. Doufám že Branagh si vezme do parády i Vraždu na Nilu , Vraždy podle abecedy atd.
Já, Kajínek (2017) (seriál)
Zajímavé povídání , ovšem dokumentaristicky špatně natočené.
Born to Race (2011)
LOWKEY AS FUCK
Rick a Morty (2013) (seriál)
Lepší než Futurama? Ne. Super seriál? Jo!