Recenze (3 304)
Netvor (2023)
Zajímavě odvyprávěno, ale ty asijské herecké výkony to sráží, takže emocionálně mě to nechytlo.
Zábava, zábava (2018)
Provedení pěkné, jen to nedosahuje scénaristických kvalit třeba Dnes naposled nebo Zde jsou lvi.
Occamova břitva (2012) (TV film)
Solidní námět, který trpí postupnou přeplácaností a polopatickým zakončením. Herecké výkony ústřední dvojice super.
Tváří v tvář smrti (1986)
Tohle se fakt nepovedlo. Nuda, kde jediným "plusem" je vidět Walkena a Penna zamlada.
Orlové práva (1986)
Místy mile vtipné, místy napínavé. V rámci 80s je tohle určitě jeden z těch zábavnějších kousků.
Pluj tiše, pluj hluboko (1958)
Tohle strčí Petersenovu Ponorku v pohodě do kapsy. Fakt parádní, jak po dramatické a herecké stránce, tak i trikovými scénami.
Nexus (1994)
Tak díky ivysílání jsem si konečně mohl doplnit vzdělání. No, působí to jako klon Duny od Asyla křížený se Studiem Kamarád. Jedna hvězda za snahu.
May December (2023)
Navzdory skvělému herectví a solidní režii mě to poněkud minulo.
Philip K. Dick's Electric Dreams (2017) (seriál)
I když jsou jednotlivé epizody povídkami jen zhruba inspirovány, není to žádný průšvih, Autofac a Safe and Sound mi přišly skoro i lepší. Klidně bych snesl i další sérii, materiálu je dost.
Dukla 61 (2018) (TV film)
Tohle se povedlo. Jsem rád, že se tvůrci nesoustředili jen na katastrofickou část, ale dodali tomu rodinné pozadí. Hercký koncert naprosté většiny účastníků.