Recenze (65)
Příběhy vesmíru (2022) (seriál)
Nejde ani tak o dokument o vesmíru, je spíše přírodopisný, montuje do sebe spoustu témat a nic není podáno pořádně. Nedokoukáno.
Noční zvířata (2016)
To neustálé střídání dějových linií je děsně otravné.
Hell Fest: Park hrůzy (2018)
Je tam děsného žvanění kolem, větší polovinu jsem projel dvojnásobnou rychlostí. Kdyby to mělo stopáž 15 minut, bylo by to na 2 hvězdičky.
Polární žraloci (2016)
Kéž by je všechny sežral!
Ztracen na Sibiři (2012)
Neskutečná kravina, měl jsem co dělat, abych dokoukal.
Ctihodný občan (2009)
Možná díky tomu, že jsem tentokrát nečetl hodnocení a recenze předem, jsem od filmu moc neočekával. Byl jsem příjemně překvapen, naprosto mi sedl.
V utajení (2008) (TV film)
Průměrný americký akční film. Peter Stebbings mi v tom filmu trošku neseděl, neuměl svojí roli zahrát a celkově narušoval jinak celkem věrohodný tým. Jinak je však film koukatelný, i když ničím nepřekvapí.
Speed Racer (2008)
U filmu mě nezaujaly ani ukázky. Byl jsem však zvědavý, co tvůrci trilogie Matrix natočili tentokrát. Jedná se o jeden z mála filmů, který jsem nedokoukal. Děj je o ničem, občas zbytečně natahován a ani grafické zpravování efektů se mi nelíbilo. Vše bylo na první pohled "umělé" a snad až na Goodmana mizerné herecké výkony.
Re - cycle (2006)
Opět jsem se přesvědčil, že Thajské horory nestojí za nic. Úvodní nadšení při počátečních projevech tajemna rychle opadlo. Angelice Lee jsem její roli nějak nevěřil a bylo to zbytečně natahováno. Pro mne zklamání.
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Tento žánr nepatří mezi mé favority, ale je to celkem koukatelné.