Recenze (52)
Michael Jackson - pohled do soukromí (2003) (TV film)
novináře by měli pověsit...
Skins (2007) (seriál)
1. série téměř 5*, druhá už malinko horší, ale o něčem svědčí už to, že jsem konec druhý série, tzn loučení s postavami, obrečela jako želva... Po zhlédnutí střetí série dodávám, že nový postavy vytvořily totálně jinej seriál, postavy maj trochu jiný trable, ale jsou skvěle vybraný, věichni herci jsou dobrý. Čtyři hvězdičky seděj na všechny tři.
RocknRolla (2008)
Nemůžu nedat pět.. RocknRolla je stylovej, vymakanej, promyšlenej a hlavně třeskutě zábavnej film, u kterýho jsem se nenudila ani vteřinu. Musela jsem si ho pustit několikrát, jak se mi po některejch scénách stejskalo. Z mnoha zmiňuju části s One-Two a Mumbles, jak kradou eura, anebo naprosto bravurně natočenou milostnou scénu, ta nemá na filmovejch páskách konkurenci.. šup šup, zip, cvak. A těch hlášek! Navíc mě dost překvapil Mark Strong v roli Archieho, jednak je až děsivě podobnej Andymu Garcíovi, a druhak má neuvěřitelný charisma, nikoho lepšího bych si v týhle roli neuměla představit. Cejtim v kostech, že nezůstane u pár zkouknutí.
Stmívání (2008)
Tenhle film vynika predevsim naprosto preciznim obsazenim. Potesila me taky hudba (soundtrack je jedinecnej), efektni triky a absence filmovych klise, coz musela byt pri zpracovavani tak omilaneho tematu docela fuska. Tleskam!
Po přečtení spalte (2008)
Všecko, co se v tomto filmu odehrává, je absurdní a nesmyslný a dotažený do dokonalosti a k tomu výborný herci a scénář prošpikovanej hláškama. Rozhodně nejsem zklamaná.
Nestyda (2008)
Teda já nevim jak ostatní, ale já filmy tohodle typu posuzuju podle toho, jak moc se u nich směju, protože nic déletrvajícího od nich nečekám. A u Nestydy jsem se smála skoro furt a z kina odcházela s úsměvem od ucha k uchu, což mě velmi příjemně překvapilo. K Vieweghovi nemám žádný předsudky, protože jsem skoro nic od něj neviděla, a mám pocit, že kdyby se jeho jméno s timhle filmem tak nepojilo, lidi by ho vzali mnohem líp. Český filmy mě většinou moc neberou, ale tenhle je narozdíl od ostatních aspoň trochu pozitivní, neni plnej tragédií a trpnejch osudů, což je něco, čeho mám za poslední roky až po krk, a navíc končí dobře. A Macháček je navíc vážně dobrej herec.
Putování s dinosaury - Balada o Alosaurovi (2000) (TV film)
Při tomhle díle jsem kdysi brečela a doteď si pamatuju, jakej na mě měl dopad. Kupodivu si na Big Ala vzpomenu docela často..
Putování s dinosaury - Monstra pravěkých oceánů (2003) (seriál)
Pět hvězdiček má u mě celá tato dinosauří série. Navíc do přírodopisného dokumentu propašovali tolik vtípků a srandiček, že i kdyby točili o lenochodech, mělo by to švih.
Doodlebug (1997)
takovýhle psychárny miluju
Blink 182: Enema of the State (1999) (hudební videoklip)
fandové Blinků nemůžou dát jinak než za 5*, ale jinak moc nechápu, proč je tenhle klip řazenej mezi filmama..