Recenze (101)
Pěstírna (2017) (seriál)
Když zavřete obě oči, tak se to dá i sledovat.
Expanze (2015) (seriál)
V současné době asi nejlepší na co se dá v daném žánru dívat. O to víc překvapivé je, že je to od scyfy.
Brimstone (2016)
Ještě že dnes už nemůžou kněží popouštět uzdu svých choutek jak dřív a zůstávají jen u prznění malých dětí a okrádání lidí pomocí naprosto nehorázných lží. Být to o půl hoďky kratší, tak dám snad i za 5.
Labyrint - Epizoda 1 (2017) (epizoda)
Oproti první sérii je to až šokující sračka, hlavně režie, což vůbec nechápu. Kameramana snad vzali z Blaníka nebo co. Pokus o úvodní akční scénu dopadl katastrofálně, prakticky jako vždy v českých vodách. prostě hrůza.
Labyrint (2015) (seriál)
Na české poměry těžký nad standart! Jen houšť :)
Taboo (2017) (seriál)
Kromě Ooni Chaplin sem nenašel nic co by mne zaujalo.
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
Kdyby to tak okatě nevynechávalo jednu politickou stranu, tak tomu dám i za 5
He Never Died (2015)
Tohle je art jak prase, film je vlastně o ničem, ale ta atmosféra a Henry, prostě parádička. Tady by měli všichni ti rádobi intelechtuální artisté onanovat jak o život. Tak kde kurva jsou se svejma 5 hvězdam?
Gangster Ka (2015)
Na české poměry solidní, čtvrtou za čtyřky Vlastiny Svátkové a otevřenost ve směrech politických :)
Sedmilhářky - Někdo je mrtvý (2017) (epizoda)
První díl nepřinesl nic zajímavého.