Recenze (23)
Chudáčci (2023)
Velká pochvala pro Emmu Stone, že do tohohle šla. Dafoe neumí nepotěšit a Ruffalo si to hodně užíval. Škoda, že dekonstrukce byla zaměřena jen na sex, v souladu s dnešní feministickou ideologií. Hudba někdy vyloženě nepříjemná.
To se mi snad zdá (2023)
Ne, ne, ne. Nápad dobrý, realizace hrozná. Komedie to není (jediný vtip "konečně jsem se zapojil") a jako thriller slabé. Tvůrci "sociálních satir" snažících se vyjádřit k nějakému palčivému tématu nechť si nejdříve pustí třeba Truman Show. Hudba uspávající. A u filmů běžících na velkém plátnu bych očekával, že nebudou točeny na kameru s mizerným rozlišením.
Anděl na horách (1955)
Nenene, celá ta linie s prověřováním budoucí snahy mi přijde vrcholně trapná.
Profesionálové - Starý pes se novým kouskům nenaučí (1978) (epizoda)
Profíky mám rád, ale tady byl děj zcela stupidní.
Barbie (2023)
Skvělý Gosling, velmi dobrá Margot, feministické poselství nijak nevadilo (na prdel dostávaly i ženy a popis toho, co všechno ženy musejí a zároveň nesmí, byl nejlepší část scénáře). Výborné přebíračky z jiných filmů (Vesmírná oddysea super) a celkově skvělá zábava. Jen kvůli té závěrečné scéně s autorkou Barbie nedám pět, tam se to moc nepovedlo.
Columbo - Zapomenutá dáma (1975) (epizoda)
Dost smutný, ale právě proto jeden z nejlepších dílů. Klobouček před Janet Leigh, ale i John Payne byl brilantní.
Zoubková víla (2022)
Animace jako v dobách jedničky, případně dvojky Toy Story. Hlavní hrdinka lže, krade, cpe se čokoládou (a je tedy tlustá ...), synáčkové ekologického aktivisty taky k pohledání, no a strašení tam je, ne že není. Tak do těch 5 let věku asi dobré.
Trojúhelník smutku (2022)
Zlatej Buňuel, toto už nikdy ne. Otřesné zakončení.
Ve stínu (2012)
Nerealistický děj a závěrečná sebevražda (rozhodnutím, ne provedením) hlavní postavy z něj dělá naivního idiota.
Princ Mamánek (2022)
Ne, bohužel ne. První část jako komedie (šišlavé šilhající čarodějnice à la Troška), poslední třetina jedno velké jakobyhorrorové WTF. Závěrečná píseň za nula. Body dávám za jen Kubařovou (to je tak nádherná ženská ...) a Javorského (nádhernej chlap).