Recenze (39)
Noc plná zázraků (2011)
Boží!
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Jen velmi zřídka se mé dojmy z filmu nebo seriálu tak shodují s ostatními hodnotícími. Postavy v Six feet under jsou tak dobře vykreslené, že je časem s nadsázkou berete jako své vzdálené příbuzné. V žádném jiném seriálu jsem neviděl tak přirozeně odvyprávěný příběh dvou homosexuálů. Několik mých kamarádů vidělo tento seriál dříve než já a "upozornili" mě na to, že jeho finále je to nejemotivnější co kdy v televizi viděli. Omylem jsem přeskočil předposlední díl a místo něj si pustil poslední (aniž bych v tu chvíli věděl, že je poslední). Když začala finální scéna, okamžitě mi došlo, že začíná něco mimořádného. Bylo to finále s velkým "F". Naposledy jsem u televize brečel, když umíral Vinetou v Posledním výstřelu a téměř po 30 letech jsem měl slzy na krajíčku u Six feet under.
Přizdis*áči (2011)
Celé to byla hrozná blbost, ale párkrát jsem se zasmál.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Ještě po polovině filmu jsem si říkal, že to není tak špatné, jak to všichni hodnotí. Ale je to hrozně dlooooouhé. Na konci už jsem se vyloženě nudil a "modlil" se aby už byl konec.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Pro mě letošní největší překvapení a zároveň nejlepší film tohoto roku. Gosling to letos válcuje!
Drive (2011)
Pro mě druhý nejlepší film letošního roku. Skvělý soundtrack. Docela mě zklamal konec.
Fighter (2010)
Skvělý výkon Balea, skvělých posledních pár minut.
Tři dny ke svobodě (2010)
Napínavá jízda, ale nějak mi tam nesedla "rodinná chemie", prostě jsem jim to moc nevěřil, což je škoda. Jinak by to bylo za 5*.
Crash (2004)
Jeden z nejlepších filmů jaké jsem viděl. Geniální soundtrack.
Warrior (2011)
Ano, bylo to klišovité. Ne, zápasy nebyly moc uvěřitelné. Ale stejně to fungovalo skvěle. 90%