Oblíbené seriály (7)
Poslední království (2015)
Tento seriál mě přímo okouzlil. Atmosféra středověké Anglie mě vtáhla do děje, věrohodně zachycena brutalita, bída, nespravedlnost, to vše doprovázeno skvělou hudbou, z jenž mě v některých chvílích i mrazilo. Postavy prochází vývojem, každá má důvody pro své jednání a spousta z nich je nemilosrdně zabita. Mísí se zde příběhy lásky, politikaření, brutálních válečníků a bitev, dohromady to ale funguje úžasně.
Království zombie (2019)
Černobyl (2019)
Vrchol kinematografické tvorby.
Arthdalská kronika (2019)
Po první epizodě se špatným CGI a druhé pomalejší nastalo velké překvapení, kdy se děj skutečně rozjede a i se pořádně zamotá. Nápad vcelku dobrý, svět ale hlavně historie jednotlivých kmenů je propracovaná, tvůrci se celkem dobře poprali i s dlouhou délkou jednotlivých epizod, která ovšem zaviní pár slabších scén...naopak silné scény skvěle doplňuje hudba, to vše je propleteno záběry na nádhernou přírodu a lokace. Seriál se nebojí být i drsnější, divák se vcítí do role jak kladných postav, tak i záporáků, což je hlavně později dost zajímavé. Můj největší problém se seriálem je jeho konec, který vlastně nic neuzavírá, jen vás donutí chtít víc dílů, které možná nikdy nepřijdou.
Láska padá z nebe (2019)
Arcane (2021)
Několik let jsem doufal v pořádné dílo z bohatého světa Runeterry a konečně jsem se dočkal. Očekával jsem hodně a musím říct, že i tak jsem byl příjemně překvapen. Krásná animace, skvělé postavy a hudba, která tomu všemu dává tu správnou atmosféru. Hodně jsem ocenil, že se tvůrci nebáli být občas trochu drsnější a můžu jen doufat, že Riot bude v seriálové tvorbě pokračovat.