Poslední recenze (190)
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Dlouho jsem Bratrstvo odkládal, především proto, že válečné filmy a seriály mě moc nebaví. A ačkoliv stráveného času nelituji, a v mnohém chápu, co se na něm ostatním tak líbí, a ačkoliv jsem se bál, že to bude zase hedinský epos a ten to nebyl. Pro mne tomu chybí hloubka postav. S nikým jsem se tam nedokázal sžít, a tak i když jsou postavy raněný, nebo padnou, tak ve mně nedokázali vyvolat odpovídající reakci. A možná mi i trochu chybí temnější atmosféra. Třeba i vážnější hudba. U mě na pět hvězd musí mít seriál schopnost mě zbořit do gauče a po každém dílu mít pocit - wow, ještě. A to u mě Bratrstvo nedokázalo. ****
Steins;Gate (2011) (seriál)
Když jsem Steins Gate rozkoukal, myslel jsem si, že ho nemá cenu dokoukat. Postavy neměly holoubku, nebyl moc vtipný, ani chytrý, a přišlo mi, že ani věci spojené s časem, nebyly dobře využité. Ježe jsem zrovna neměl nic lepšího, a tak jsem pokračoval. A najedou se to v půlce zlomilo, a všechno, co jsem od toho chtěl, tam najedou bylo, a já se je modlil, ať to všechno závěr nehodí do koše, což naštěstí nestalo (což pro mě malinko udělala OVA epizoda a hodně film). Četl jsem teď jedno hezké moudro, že dobrá kniha se pozná tak, že po jejím koci máte pocit, jakoby jste přišli o přítele. Steins Gate a mne přesně tak zapůsobil. I proto se po OVA epizody a filmu nebudu dívat na Steins;Gate 0 (seriál) (2018). Vím už totiž, že by mi akorát zkazil chuť, jako tolik remakeů, a pro profit nastavovaných pokračování. Končit se má v nejlepším. *****
Bunny a býk (2009)
Hodně dobře namíchný koktejl fantazie alá Mighty Boosh s efekty (které mne osobně absolutně sedly). Trochu mi atmoféra připomíná cestu do fantazie, nebo Věčný svit neposkvrňené mysli, a to všechno on road ... Důležité je (stejně jako u Mighty Boosh) nehledat děj a správně chápat gagy vystavěné především na fantaskním absurdnu. Kdo hledá děj, nebo spršku dobrých gagů a přitom nemá spoustu představivosti, bude zklamaný.