Recenze (40)
One Piece - Holka s tetováním (2023) (epizoda)
Ta Nami je hrozna pica.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
To bylo velký peklo. Girl power opet znicilo kvalitni serial. Vsichni hrozne osklivi, neprijemni, hloupi. Zbytecne hororove prvky. Vyusteni serialu uplne z prdele. !!!Spoiler!!! zabijes fotra/nechas kolegu zabit fotra, aby neututlal pripad, kterej pak stejne ututlas. Konec spoiler!!! Tady se nepovedlo vubec nic.
Temný případ - Part 1 (2024) (epizoda)
No po prvnim dile mi zacali padat vousy a rust prsa. Na tenhle estrogenovej festival koukat dále nebudu
Ano, šéfová! (2018) (pořad)
Hele realne je to na 3*, ale za ten uplne nesmyslenj hejt davam 5. Ono to tak hrozny neni a jen debil to bude srovnavat s Pohlreichem. Ja mam stare Amo sefe moc rad a od tohohle sem cekal peklo. Nicmene pak jsem si rekl, ze na to kouknu a odprostim se od predsudku a ejhle, peklo to neni(zatim)
Robinsonův ostrov (2017) (pořad)
objektivne je to tak za 3.5, byt lepsi moderator tak za 4. A navic to muze jeste rust. Ale davam 5*, za nesmyslne nizke hodnoceni nekterych zaslepencu. Jen kokot muze hodnotit na zaklade toho, kdo porad produkuje. ... PS: Jasne ze je to kopirka retardi, co jineho by to asi melo byt. vetsina soutezi je neceho kopirka.
Westworld - První výtvor (2016) (epizoda)
Hype protoze HBO, ale po pilotu pro me velke zklamani. Nudne, sterilni a nevzbuzujici zadne sympatie ke komukoliv. Snad jen Ed je trosku zajimavej.
Hippocampus M 21th (2014)
Tvurcum nekdo mel rict, ze kdyz natocej sracku, tak jim z toho Vazna hudba neudela umeni
Svatý Mikuláš (2014)
NEmam rad FF a uz dlouho na nej nekoukam. na tohle jsem se podival a sledoval az do konce. Vic k tomu nemam co rict.
Melancholie der Engel (2009)
film je to pro me odpadovej, avsak mira hnusu na nejvetsi urovni, co jsem kdy videl a za 5*, takze celkove prumer. Doru jednou nekdo zavrazdi
Dům létajících židlí (2014)
davam 5* protoze to natocil kamos a dobrej kluk a za detaily v grafice a trefne komentare. Jinak bych sel o 2 az 3 hvezdy dolu a neni to chyba filmare. Tohle tema je lakave ale zrovna tenhle pribeh nebyl ani trochu silny. SKODA