J*A*S*M

J*A*S*M

Jakub Smutný

okres České Budějovice

Twitter: jasm

1430 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 25 49 72 96
    • 24.3.2017  22:31

    Takhle vypadá film režiséra, který se strašně, opravdu strašně moc snaží, ale bohužel mu nebyl nadělen filmařský talent. A bohužel ani nadstandardní intelekt či kreativita, aby mohlo být jeho dílo zajímavé něčím jiným. Pokud to v prvé polovině ještě jakž takž drží naděje pár atmosférickými scénami, v druhé půlce už mi bylo všechno jedno.

    • 23.3.2017  23:47
    Život (2017)
    ****

    Remcající blbouni se můžou každej rok desetkrát těšit z na chlup stejných infatilních omalovánek, v nichž maskovaný šášula zachrání svět před generickým záporákem, ale já bych se s dovolením těšil z toho, že jednou za dekádu vznikne s odpovídajícím rozpočtem (+obsazením, řemeslnou zručností) film, který je lehce podobný jinému filmu, který vznikl před zhruba 40 lety. Skandál. Před projekcí jsem doufal v plnotučnou osmičku (jakože 8/10), nakonec je Life spíš nedoživenou sedmičkou, ale pořád fajn. Ústřední potvora se mi designově líbila, řada scén mě potěšila hravým využitím všudypřítomného stavu beztíže, a minimálně v první polovině snímek působil i relativně chytře, uvěřitelně a vědecky. Když se pak přehoupne do čistokrevné béčkové naháněčky (pro mě zhruba v momentě druhého úmrtí), tak už příliš chytrý není, ale čert to vem. Také mi připadalo, že se v druhé půlce velmi nešikovně přepíná/stříhá mezi akčními a "zádumčivými" sekvencemi - jako kdyby vždycky bylo něco vystřihnuto, aby nebyl film příliš dlouhý. Osobně bych taky trochu hororově přitvrdil. Že by se ze Života mohlo vyklubat něco víc, než jednohubka před květnovým Vetřelcem - Covenantem, se nepotvrdilo. Ale jako právě ona jednohubka je to za mne slušné.

    • 1.3.2017  15:45
    Nicota (2016)
    ****

    V rámci nenáročných, zábavných hororových béček je The Void na špici konkurence posledních let. Má to trochu z Lovecrafta, trochu z Barkera, trochu z Carpentera. Vysoké tempo naskočí už na začátku a až do konce pak není místo, které by bylo vyloženě hluché - v podstatě neustále se děje něco nechutného, hrozivého nebo atmosférického. A že je to po mytologické stránce blábolivé? To sice jo, ale díky radosti z úžasných praktických efektů mi to u tohoto filmu nevadí. Gore a monster jsem mimochodem čekal větší nálož, ale nakonec se s nimi spíše šetří a větší část stopáže to tvůrci hrají spíš přes atmosféru (což je pro mě pozitivum!). Když se nějaká potvora objeví, tak je ovšem libová.

    • 26.2.2017  15:30

    Více oceňování takovýchto blbých, angažovaných filmů, a Konvička s Okamurou a jim podobní potrati mohou slavit, protože jim stoupenci budou přibývat tak nějak automaticky. Takovýhle pohled na migrační krizi fakt ne-e. V tom filmu je totiž zidealizované všechno. Dobrosrdečný migrant Kwame, který lže a krade (protože musí). Rasistická matka hlavní hrdinky, která si předtím, než exne, stihne uvědomit, že se nechovala správně. A nakonec samozřejmě naivní hrdinka/dobrovolnice Inger (určitě volí Zelené), která se do Kwameho nekontrolovaně zamiluje, všecko mu odpustí a z dědictví po matce mu ještě zasponzoruje cestu zpátky za manželkou a třemi černoušky do Ghany, protože "v Dánsku ho štěstí nečeká". Zbyde jí po něm (ne)kulturní obohacení a společná fotka ze zábavního parku Tivoli. Tyvole.

    • 24.2.2017  21:31

    Velmi příjemná žánrovka, která v místech, kde by jiní předstírali sžíravou satiru nebo tlačili na pilu co drsnosti a krvavosti, prostě jen příjemně baví. Začíná to jako kdyby Coeni točili Volný pád, pak se to stočí trochu jinam a v závěru ještě trochu jinam, ale nechci spoilerovat. Každopádně se člověk strašně lehce naladí na stejnou vlnu, na které ten film běží. Asi právě díky tomu, že si to tak nějak na nic "důležitého" nehraje. A protože hlavní postavy v podobě deprivované boubelky a podivného hobita jsou sympatické, aniž by musely svým vzezřením vypadnout z prvních stránek lifestylových magazínů. Do žánrů každopádně přidat komedii, pls.

    • 18.2.2017  00:19

    Kdokoli dal Verbinskému ty miliony, díky nimž může A Cure for Wellness vypadat tak krásně, jak vypadá, byl šílený. Ono šíleného je toho na tom filmu víc - a zákonitě zklame každého, kdo se nedokáže přepnout z očekávání inteligentní, ambiciózní budoucí žánrové klasiky (a že minimálně první půlhodinu je zaděláno). Na druhou stranu, myslím, že nikdy nikdo v historii takhle dobře a s takovýmhle rozpočtem nenatočil čistokrevný hammerovský scénář gotického hororu. Ústřední nápad je fajn, jeho zpracování je na poměry dané žánrové podkategorie zhruba průměrně sofistikované (tzn. debilní, ale spíš milým než otravným způsobem). Hlavní potíž je bohužel v délce, v tom souhlasím s řadou kritičtějších recenzentů. Začátek je výborný, to film dokáže vzbuzovat diváckou zvědavost, působí tajemně a znepokojivě. Závěr je taky super, protože wtf momenty v něm naberou na obrátkách takovým způsobem, až jsem chvílema váhal, jestli opravdu vidím, to co vidím. Jason Isaacs hraje Christophera Leeho v nejlepších letech a je to celé úplně krásné (ale kdo z dnešních návštěvníků kin to ocení?!). Naneštěstí prostřední víc než hodinu Verbinsky povážlivě natahuje a výrazné pokrácení by jí rozhodně neuškodilo. Kdyby se všechno mezi první a poslední půlhodinou smrsklo zhruba na polovičku času, asi bych šel do plnejch. Protože jsem fakt rád, že něco takového vůbec vzniklo.

    • 17.2.2017  19:56
    XX (2017)
    **

    Marketingově prodané jako "dámská" hororová antologie, ale co naplat, výsledek je slabý. Že každou povídku režíruje režisérka a příběhy jsou dějově soustředěny kolem žen, to opravdu není silný koncept. Vlastně to není vůbec žádný koncept, je to jen plytký politický statement, který neznamená vůbec nic. Zvlášť tehdy, když to celkově za moc nestojí. První povídka se sice tváří tajuplně, ale do ničeho nevyústí. Druhá povídka je úplná zbytečnost. Třetí povídka je banální démonská naháněčka, která skončí pomalu dřív než začne. Až jsem se divil, že už fakt začíná povídka čtvrtá. Tu režírovala Karyn Kusama a jako jediná má vcelku zajímavý námět, který bych asi radši viděl rozpracovaný do celovečeráku. Na ploše chabých dvaceti minut to dokáže vyvolat maximálně lehké zaujetí, ale určitě ne citové pouto k postavám, které by bylo k silnějšímu zážitku nutné.

    • 15.2.2017  21:23

    I choose bein' satisfied with this one.

    • 11.2.2017  14:28

    Dánové tenhle typ drásavých dramat, při nichž se vám svírají ruce zuřivostí v pěst nad nepřízní osudu a nespravedlností, které jsou hlavní postavy vystaveny, zvládají na výbornou. Lars Mikkelsen naprosto odporná kreatura, děcka v pohodě.

    • 11.2.2017  10:27

    Blahopřeji, podařilo se vyprodukovat solidní, profesionálně zvládnuté drama s černošskými herci, snad přesně jako na oscarovou zakázku. Uráží mě to? Ne. Mám z toho radost? No to taky ne. Nic proti ničemu, po kterém za pár měsíců ani pes neštěkne.

    • 11.2.2017  10:21

    Kanonáda slovních i vizuálních vtipů, popkulturních odkazů, zběsile nastříhané akce, a to v takové kadenci, až je to občas těžké usledovat. Takže vlastně něco jako první Lego příběh (pro mě ovšem o stupínek slabší), který si ale víc bere na paškál právě komiksové filmy. A dělá to hravě, vtipně, nápaditě. Samozřejmě platí, čím víc toho o komiksech / popkultuře / Warner bros filmech znáte, tím větší procento vtipů padne na úrodnou půdu. Pro mě se letošní chystané hrané filmy z DC Universe mohou vzít za ruku s chystanými hranými filmy Marvel Universe a jít se spláchnout do záchodu, protože mě vůbec nezajímaj. Tohle byla jediná jejich "komiksovka", kterou jsem letos potřeboval vidět.

    • 11.2.2017  10:13

    Životopisný film o slavném polském malíři Zdzisławu Beksińském (jehož některé obrazy, jak jsem zjistil posléze, znám, aniž bych znal autorovo jméno), který absolutně nepůsobí jako životopisný film. Což myslím tak, že to ani jednou nevypadá, že jsou filmaři nějak omezováni realitou, tedy tím, co se skutečně stalo. Prostě jasně a sebevědomě zrealizovaná autorská vize, která řekne mnoho o mnohém. A stačí jí k tomu věnovat pozornost jedné ne zcela šťastné (jo, je to eufemismus) polské famílii v průběhu tří desetiletí. Nejsilnější debut roku, to naprosto bez debat. Polsku gratuluji. Proč jen to nejde u nás?

    • 11.2.2017  10:03

    V traileru vyvolával tento film obavy, že se bude jednat primárně o nestoudnou vykrádačku Evil Dead, kdy se tvůrci pro vlastní neschopnost a nedostatek kreativity budou chtít přiživit na reminiscenci známé značky. V tom by ale nakonec problém kupodivu nebyl - ačkoli inspirace zde určitě je, přidává film i vlastní nápady, které nejsou úplně bez zajímavosti. Problém je ve dvou jiných tragédiích. První tragédií je scénář, který napsal někdo, kdo psát fakt vůbec neumí. Dějové kličky prodává strašně průhledně, z těch relativně zajímavých vlastních prvků nedokáže absolutně nic vytěžit a ještě ke všemu nutí postavy pronášet neuvěřitelně uměle znějící repliky. Vypadá to, jako kdyby byl Alexander Babaev po celý život zavřený někde v izolaci, takže neměl nikdy možnost slyšet, jak se normální lidé mezi sebou baví. Takhe, jaks to napsal, Alexandře, fakt ne. No a druhou tragédí jsou herci, kteří jsou až nezvykle příšerní, a to i na poměry hororového béčka.

    • 11.2.2017  09:55
    Havenhurst (2016)
    ***

    Hororů, v nichž se hrdinové a záporáci nahánějí v mezizdním (je to vůbec slovo?) prostoru v posledních letech přibývá ... a pomalu to přestává být zajímavé. Vybělenej svalnatej vrahoun taky není zrovna věcí neviděnou, takže výron originality v Havenhurstu nečekejte. To u slasherů ale asi ani nejde, že. Režie Andrewa C. Erina (má za sebou evidentně samé nezajímavé a televizní filmy) ničím extra nezaujme, na druhou stranu se mu daří držet relativně obstojnou atmosféru temných hotelových chodeb a nebezpečí skrývajícího se za zdmi. Mezi dvojkou a trojkou.

    • 11.2.2017  01:22

    Z pomalu bobtnající řady hororů/thrillerů, v nichž někdo nebo něco terorizuje pomocí moderních technologií prostoduché adolescenty, je tenhle kousek určitě mezi těmi lepšími. Ale prvních zhruba 15 minut jsem si teda myslel, že to neklapne - protože hlavní dva hrdinové jsou opravdu kokoti non plus ultra. Jejich bezstarostného kriplování je naštěstí brzo konec a mysteriózní muž na druhém konci telefonu jim pěkně zatopí. Film je pěkně natočený, má spád a ačkoli začíná velmi teenagersky, nepůsobí ve výsledku ani nijak vyměkle. Dějové zákruty a zvraty bohužel upomínají na řadu jiných filmů a nedočkáme se tak ničeho opravdu překvapujícího (závěrečné vypointování exstuje, ale je zcela banální a průhledné, takže jako kdyby neexistovalo), ale vzhledem k tomu, že snímek připlul úplně pod radarem, nestačilo mě to díky nulovým vstupním očekáváním ani výrazněji rozmrzet. Kvůli zmíněnému to pro mě není žádná velká pecka, na kterou bych měl vzpomínat, ale jako řemeslně fajnově zvládnutá nenáročná žánrovka to poslouží s přehledem.

    • 5.2.2017  13:16
    Moonlight (2016)
    ****

    Homosexuální černoch v úspěšném filmu, a slušným Čechům může prasknout žilka. Já Moonlight považuji za jednoduše dobrý film a kvalitní drama. Díky námětu samozřejmě funguje jako automatický lapač cen, ale žádnou vypočítavost a neupřímnost z něj necítím. Je to vlastně dost nepříjemné pokoukání, které umí v mnoha ohledech tnout do živého, ale k plné spokojenosti mi tam chyběla nějaká silnější závěrečné katarze,

    • 3.2.2017  20:52

    Sorry jako, celou dobu jsem ten film podceňoval, ale výsledný dojem je silný, až se tomu sám divím. Plusem je už samotný dramaturgický oblouk, v jehož středu je na hororové standardy komplikovaný vztah mezi matkou s její dcerou, kterou před lety opustila. Duchařiny a vyvražďovačky si zpravidla vystačí s jednoduššími vazbami mezi postavami, takže za to pochvala. Jenže takřka po celou stopáž jsem si říkal, jaká je škoda, že nakonec budu muset film zkritizovat za to, že tento vlastně ambiciózní oblouk staví na kostře strašně klišovité a hloupé hororové báchorky s množstvím lapsů ve scénáři. No ale světe div se, ono nakonec leccos vyplynulo do jiného světla a já zůstal příjemně překvapený, že to nebylo tak hloupé, jak jsem si myslel. Ve spojení s tím, že strašidelné sekvence jsou dobré až excelentní, tu tedy máme příjemný malý horor, který potěší. Pro hororáře lze doporučit, ostatní mohou minout.

    • 3.2.2017  16:52

    Bolestivá rána přímo do srdce. Film, jehož autor je patrně na zcela stejné frekvenci jako já, protože jsem rozuměl každé scéně. Všechno na svém místě, všechno mi dávalo smysl. A už dlouho jsem nezažil tak rychlých 137 minut, které by se papírově měly spíše táhnout (a podle ohlasů se i mnoha lidem skutečně táhly).

    • 3.2.2017  16:41
    Nocturama (2016)
    ****

    Velká stylovka! Nechal jsem se prostě totálně vtáhnout a pohltit. V současné době výbušné téma, sorry za pun, zpracované až předvádivým způsobem evidentně sebejistým a sebevědomým filmařem. Do hloubky to nejde, což bude řada lidí kritizovat, ale já v tomto případě vůbec nemám potřebu. Mimochodem geneze projektu spadá do doby před událostmi, které to tak moc připomíná, takže žádné zneužívání tragédie k umělecké exhibici. Kulisa mnoha známých pařížských míst pak pro mne ryze osobním bonusem.

    • 29.1.2017  00:11

    Návrat Kurosawy k žánru hororového thrilleru rozhodně dostojí svému jménu. Opravdu místama dost creepy, a to zvlášť ve své první polovině, kde střetávání se hlavního protagonisty a jeho manželky s podivínským sousedem probíhá jen v náznacích. Pak po půlce to jde full psycho, což ve spojitosti s tím, že jsme v Japonsku a postavy tedy občas konají dost pochybné až nesmyslné činy, vytváří dost zvláštní divácký zážitek. Vlastně si nejsem jistý, jestli mi film ve výsledku přijde zajímavě a originálně znepokojivý a poutavý, nebo debilně vykonstruovaný. Film by se také býval dal zkrátit, ale vzhledem k tomu, že jsem do něj šel s tím, že mě dříve nebo později určitě začne nudit, k čemuž nakonec nedošlo, je to z mé strany spíše jen prohlášení než výtka. 7/10

    • 28.1.2017  13:19

    Dost mě štve, že se francouzský hororový řezník Alex Aja, na jehož filmy jsme se před deseti lety třásli jako nadržené stepní kozy, úchýlil k točení filmů, na jejichž samotnou existenci v době mezi kino premiérou a vydáním na BluRay zcela zapomenu. Louise Drax mě prostě nijak moc nelákal a nemastný, neslaný film to nakonec vskutku je. I když se zde Aja o něco zajímavého snaží, jde mu to o poznání hůř, než když nechával masakrovat americkou rodinku zdegenerovanými hornickými kanibaly. Největší průser je, že rozuzlení je jasné zhruba ve třicáté minutě, ale scénář jej jako překvapivý twist předkládá zhruba v minutě sté.

    • 28.1.2017  13:08

    Dějově dost chaotická, exoticky hororová podívaná, ale atmosféru má zvlášť v druhé půli fakt dobrou.

    • 19.1.2017  08:27
    Rozpolcený (2016)
    ****

    Jsem z toho filmu mírně řečeno rozpolcený. Na jednu stranu drží Shyamalan silnou kartu v podobě Jamese McAvoye, který zde odehrává úžasný výkon. Povedené je to i řemeslně, na řadě míst se daří vytvářet temnou až zlou atmosféru, čemuž přispívá nelibozvučný zvukový doprovod a pěkná kamera. Na druhou stranu jsem se ale nějak (alespoň tedy při první projekci) nemohl při sledování přenést přes to, že celá mytologie stojící za příběhem mi přišla úplně debilní, čímž pádem na mě nemálo momentů působilo až směšně. Můj divácký zážitek se pak podobal jízdě na horské dráze - " fajn ... fajn ... fajn ... dost dobrý ... fajn .... ty jo, tak tohle bylo debilní ... fajn ... fajn ... ale ne ..." Když nad tou mytologií zpětně uvažuju, tak se mi možná nezdá až tak hloupá, jako při samotné projekci (nadhazuje to třeba nějaká zajímavá podobenství o víře a náboženství) - spíš se nyní klaním k tomu, že místy hapruje její podání. Prozatím ale zůstanu na třech hvězdičkách, byť náběhy na čtyřku tam jsou (opakované zhlédnutí možná pomůže). Předchozí The Visit mi každopádně sedlo víc, na druhou stranu na nízké úrovni Shyamalanových filmů mezi roky 2008 a 2013 Split není ani omylem. A na závěr spoileroidní PS: Je dost smutné, že první české recenze (ano, ta Fukova), když už musí být postavené na kompletních spoilerech, vyplývají z nepochopení filmu a nepozornosti, anebo jeho děj překrucují a přibarvují. Konkrétně například věty "V závěru filmu se do Kevinova sklepa dostane i jeho doktorka, která zná strašlivou pravdu: V Kevinovi se skrývá ještě 24. identita, která není lidská, ale je to nadpřirozené monstrum!" nebo "Během celého finále hrdinku nenapadne, že by mohla znovu říct Kevinovo plné jméno a tím ho znovu zneškodnit." jsou prostě a jednoduše čisté lži. Holt post-truth doba. Je jedno, že člověk argumentuje totálním bullshitem, hlavně že má silný názor a film strhá. EDIT: S týdenním odstupem čtvrtou hvězdu přihodím. Pořád se k tomu filmu vracím (v dobrém). V takovém případě je mi líto ho ohodnotit průměrně, byť ty výše vypsané výtky trvají. Jen se dojmově snížila jejich intenzita.

    • 16.1.2017  19:33

    Velmi pěkně natočená věc, která jako režijní indie prvotina zaujme a rozhodně je příslibem pro případné další filmy. Bohužel se to odvíjí poměrně čitelnými cestami a nedospěje to k ničemu vyloženě objevnému. Přitlačil bych, a to buďto co do exploatace, anebo co do morálního dopadu.

    • 10.1.2017  21:25
    Lake Nowhere (2014)
    ***

    Tohle není pocta starým slasherům, tohle prostě JE starý slasher. Aneb pokud chce dneska někdo natočit horor a nemá na to vůbec žádný peníze, tak třeba nějak takhle bych si to představoval. Nadšení je v tom krutě cítit, a fakt, že maj tvůrci nakoukány staré grindhouse fláky, taky. Navíc to má vyloženě sympatickou stopáž, přičemž filmu ještě předcházejí dva fejkové trailery na filmy, které bych chtěl oba vidět!

    • 6.1.2017  23:01

    Solidní zombárna, ale v návaznosti na spokojené zahraniční recenze a pro horor nadstandardní imdb hodnocení jsem teda očekával víc. Takovým těm novodobým větším zombie klasikám jako Snyderovu "Úsvitu mrtvých" nebo Boylovým "28 dnům poté" se tahle novinka dívá na záda z velké dálky. Námět je sice nosný, do subžánru přináší některé mile nápadité prvky, ovšem zpracování mu vůbec nic nepřidává. Je to takové režijně / kreativně nemastné, neslané, až to ve mně vyvolávalo dojem lehce rozmáchlejší televizní inscenace. Nyní při psaní komentáře jsem se podíval, co má režisér Colm McCarthy za sebou, a vidím, že dojem byl správný.

    • 4.1.2017  22:38
    La La Land (2016)
    ***

    To se mám jako dojímat nad z prstu vycucanou romancí mezi dvěma nesympatickými narcistními elitáři? Mám se trápit kvůli jejich first world problems? A to ještě ke všemu ve filmu, který má děj navlečený na kostru směšně banální alegorie čtyř ročních období, takže je průhledný skoro jak duch Casper? Tak to fakt ne, ty vole. Chválit by se leccos dalo (namátkou výprava, pár milých momentů, závěrečných zhruba deset minut, které by se sympatickými hrdiny i byly bývaly fungovaly), ale pokud tohle má být bezkonkurenční favorit letošních oscarů, tak potěš kotě. Za mne teda silně NELALA, zklamání jak prase. PS: Pořád uvažuju o tom, proč to na mě nefungovalo (protože jsem si vážně myslel, že mi film sedne). Jako hlavní důvod vidím asi to, že úvodní muzikálově zkratkovité budování vztahu nedokáže /alespoň pro mě/ vystavět dostatečně bytelné základy pro procítění nemuzikálově ambiciózního závěru.

    • 24.12.2016  20:29
    Pravý rytíř (TV film) (2016)
    *

    Letos se mi to zdálo obzvlášť bídné. Česká televize by se měla zamyslet, jestli by nebylo lepší místo několika nových spotřebních pohádek každý rok, které si každá domácnost k tomu stromku ze setrvačnosti pustí stejně jenom proto, že nic jiného nikde nedávají, natočit třeba jenom jednu pohádku ob rok, do které by se investovalo víc peněz i tvůrčích sil a dalo by se na ni koukat. Třeba i opakovaně. Když už se teda musí točit nové a na jiný typ vánočního filmu tu nikdo koule nemá.

    • 23.12.2016  22:48

    Pokud je toto profil pro spojené první tři epizody seriálu, tak potom těsně za tři. A myslim těsně při spodní hranici. První povídka nezajímavá nuda (2*), druhá solidní béčko bez pořádného konce (4*), třetí uvřískaná cirkusácká otrava (2*). A vzhledem k tomu, že jsou druhá a třetí epizoda tak nějak často zmiňovány mezi nejlepšími díly celého seriálu, mám pocit, že jsem se při stažení všech 93 epizod najednou drobet unáhlil. Jestli to jde v podobném stylu i dál, přetane mě to bavit vcelku rychle.

    • 21.12.2016  17:47

    Chybou byly ty úplně první, předpremiérové, studiem patrně koupené hypovací recenze, protože z hlediska natěšeného diváka se musí nutně jednat o zklamání. Nicméně odhlédne-li člověk od původních vysokých očekávání, je Blair Witch funkční found footage horor zaštítěný profesionálním produkčním zázemím a pěkně rozjetým finále. Sem tam něco zamrzí (ve finále je toho ukázáno až moc, aniž by vlastně bylo jasné, co to přesně bylo. Čarodějnice? Who knows, who cares), sem tam něco naštve (stupidní postavy nereagující adekvátně situaci), ale celkově mi to přišlo relativně fajn. Originální BWP je film své doby, který by dnes již zásadněji nezaujal, takže zde se Wingard ve třetím aktu snaží logicky rozjet větší tóčo, což mu na jednu stranu vychází, ale na stranu druhou mu chybí postavy, k nimž by člověk cítil větší pouto a odžil by si to s nimi. Každopádně blairwitchovský feeling se tomu odpárat nedá a v porovnání s tragickou Book of Shadows má tohle kilometrový náskok. Hodnocení za tři hvězdy, přičemž stačilo málo a šel bych na čtyři. Už takhle mám trochu nutkání. PS: Kokůtci, kteří mají potřebu pindat o nejhorším filmu ever a házet odpady, pročež si stáhnou první vyšlej prasáckej kinorip, by potřebovali píchnout čarodějnicí do oka (120 hodnocení před dneškem, kdy vyšel koukatelný rip, jo, všchni to viděli v zahraničí :D).

<< předchozí 1 2 3 4 25 49 72 96
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace